کد خبر: ۶۲۵۹۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۴     ۰۲ تير ۱۳۹۱
 شرايط ايجاد شده و مشکلات مالي اين تيم که امير قلعه نوعي را براي ادامه کار در استقلال دچار مشکل کرده است، مورد بررسي قرار گرفته است زيرا، امير قلعه نوعي مدعي است که مسئولين به اوضاع مالي استقلال توجهي ندارد و اين مسئله باعث شده است که آبي ها با مشکلاتي روبرو شوند، که سرمربي استقلال اين مشکلات و مسائل را از چشم مسئولين مي بينند، زيرا امير قلعه نوعي اعلام کرده که در صورت عدم رسيدگي مسئولين تيم استقلال، نمي تواند شرايط تيم را ايده آل روبرو کرده و به همين دليل نيز حرف هايي درخصوص شرايط اين تيم و اعضاي هيئت مديره مطرح مي شود.

گفتني است، آبي ها درصدد رفع مشکلات مالي هستند اما تا بحال اين اتفاق رخ نداده و در اين خصوصي اعلام شده است، که اعضاي هيئت مديره اعلام کردند در صورتي که مشکلات ادامه دار باشدف قيد همکاري با آبي ها را مي زنند و ترجيح مي دهند از اين تيم جدا شوند.

شايان ذکر است، صحبت از جدايي چند عضو تيم استقلال است که عنوان مي شود. قصد دارند، از تيم کناره گيري کنند زيرا اعلام شده است که آنها با شرايط روبرو هستند که قادر به همراهي شنيد زيرا حرف و حديث هايي در تيم وجود دارد و مشکلات اين تيم عامل اين است که آنها خواستار جدايي باشند تا مديرعامل تيم با اختيار تام وضعيت را پيگيري کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها