کد خبر: ۶۲۶۹۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۰۳ تير ۱۳۹۱
جدايي تيموريان ضربه سختي به استقلال زد و قلعه‌نويي كه معمولا خط هافبك تيمش را مهم‌تر از پست‌هاي ديگر مي‌داند بابت اين اتفاق عصباني است
سايت گل – امير قلعه‌نويي‌ روي آندرانيك تيموريان خيلي حساب باز كرده بود ولي هيچ اتفاقي براي سرمربي استقلال در فصل نقل و انتقالات تلخ‌تر از جدايي اين بازيكن تاثيرگذار نبود.

به گزارش سايت گل استقلالي‌ها بعد از بازي ايران مقابل قطر تلاش جدي خود را براي تمديد قرارداد تيموريان آغاز كردند. آندو اما در جلساتي كه با مسوولان استقلال از جمله علي فتح‌الله‌زاده داشت، به طور واضح پيشنهاد قطري‌ها را شرح داد و تاكيد كرد كه آنها پول زيادي به او مي‌دهند.

در واقع آندو تصميم خودش را براي جدايي از استقلال گرفته بود ولي مسوولان اين باشگاه از جمله فتح‌الله‌زاده، نظري جويباري  و اميري در مصاحبه‌هاي خود بارها تاكيد كردند كه آندو در استقلال مي‌ماند. حتي هفته گذشته سايت رسمي باشگاه استقلال به صورت رسمي اعلام كرد كه قرارداد تيموريان به زودي تمديد مي‌شود.

در اين ميان قلعه‌نويي هم به شدت پيگير تمديد قرارداد آندو بود و مسوولان استقلال هم اين اميدواري را به او دادند كه آندو حتما قراردادش را تمديد مي‌كند. جدايي تيموريان ضربه سختي به استقلال زد و قلعه‌نويي كه معمولا خط هافبك تيمش را مهم‌تر از پست‌هاي ديگر مي‌داند بابت اين اتفاق عصباني است.

او حتي به نزديكانش گفته كه يك درصد هم خيال نمي‌كرد تيموريان برود، امير حتي اين جمله را هم به زبان آورده كه مسوولان استقلال به او دروغ گفتند كه آندو قراردادش را تمديد كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها