کد خبر: ۶۲۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۳ تير ۱۳۹۱
‌ زماني كه در 17 سالگي در تيم ملي بودم با محرم آشنا شدم. او واقعا از لحاظ فوتبالي قوي و باهوش است
سايت گل – عادل كلاه كج روز جمعه با عقد قراردادي 3 ساله به باشگاه سپاهان پيوست و شايد پيوستن به قهرمان ليگ يك سكوي پرتاب براي اين فوتباليست جنوبي باشد كه خودش معتقد است در اين فوتبال به حقش نرسيده است.

كلاه كج در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در خصوص رفتن به سپاهان مي‌گويد:« براي انتخاب سپاهان با خيلي‌ها مشورت كردم و خوشحالم در تيمي بازي مي‌كنم كه تمام آسيا آن را مي‌شناسند. چند پيشنهاد داشتم، حتي از باشگاه پرسپوليس و استقلال هم تماس‌هايي با من گرفته شد ولي نمي‌توانستم زياد منتظر بمانم و در نهايت تصميم گرفتم سپاهان را انتخاب كنم.»

كلاه‌كج كه در حال حاضر 27 سال سن دارد ادامه مي‌دهد:«‌ در سال‌هاي اخير به حقم نرسيدم و سپاهان را به اين دليل انتخاب كردم كه در اين فوتبال به حقم برسم. من از آقاي كرانچار و دستيارانش كه براي جذب من پافشاري كردند تشكر مي‌كنم و به خاطر او و همچنين مديران سپاهان قراردادم را سفيد امضا كردم. من اينجا آمده‌ام تا همراه با سپاهان قهرمان ايران شده و در ليگ برتر هم قهرماني با سپاهان را تجربه كنم.»

او تاكيد مي‌كند:«‌ اميدوارم رضايت هواداران، كادرفني و مسوولان باشگاه سپاهان را جلب كنم.» كلاه كج در خصوص بازي كردن كنار محرم نويدكيا كه اسطوره باشگاه سپاهان است مي‌گويد:«‌ زماني كه در 17 سالگي در تيم ملي بودم با محرم آشنا شدم. او واقعا از لحاظ فوتبالي قوي و باهوش است و خوشحالم كه در كنارش بازي خواهم كرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها