کد خبر: ۶۲۸۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۳ تير ۱۳۹۱
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: از استقلال هیچ پیشنهادی نداشته‌ام اما ۳ پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس وحید طالب‌لو در پایان جلسه اتحادیه بازیکنان در جمع خبرنگاران گفت: این دومین جلسه‌ای بود که برای تشکیل اتحادیه بازیکنان تشکیل می‌شد. امروز توانستیم برخی از اعضای هیئت موسسین را انتخاب کنیم و امیدوارم در مراحل بعدی جمع بازیکنان کامل باشد تا به هدفمان برسیم.

وی ادامه داد: مهم این است که این اتحادیه تشکیل شود زیرا برای پیشرفت فوتبال لازم است. استعداد‌های زیادی هدر می‌روند و کسی نیست که از حق و حقوق آنها دفاع کند. مسائل حاشیه‌ای زیادی در فوتبال وجود دارد و تشکیل این اتحادیه می‌تواند به بازیکنان کمک کند.

طالب‌لو در مورد تیم فصل آینده‌اش  و اینکه منتظر جدایی رحمتی از استقلال است تاکید کرد: منتظر چیزی نیستم، آنچه بیشتر برایم مهم است سلامتی‌ام است. تمرکزم روی این مسئله است که سلامتی‌ام را کامل به دست آورم. تمرین‌های اختصاصی‌ انجام می‌دهم و چند پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری دارم که در مذاکره با آنها هنوز پیشرفتی حاصل نشده که بخواهیم از تیمی نام ببرم.

وی در مورد اینکه از استقلال پیشنهاد دارد یا نه گفت: هیچ پیشنهادی از استقلال ندارم.

طالب‌لو در مورد وضعیت مصدومیتش هم گفت: مصدومیتم برطرف شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها