کد خبر: ۶۳۰۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۴ تير ۱۳۹۱
مصاحبه تند فتح ا… زاده در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های رسمی علیه غلامحسین فرزامی نشان داد که همچنان تنش میان مدیران استقلال وجود دارد …
انعکاس enekas.info :چون اگر بنا به ادعای اعضای هیات مدیره استقلال آرامش در این مجموعه حاکم بود هرگز مدیرعامل و عضو هیات مدیره این چنین به جان هم نمی‌افتادند اما خط و نشان و افشاگری فتح ا… زاده درباره عملکرد فرزامی این واقعیت را فاش کرد که درگیری در هیات مدیره آبی‌ها هرگز تمام نشده است.
هرچند این اتفاق برای رسانه‌های خبری خوراک ویژه‌ای فراهم ساخت اما گفته می‌شود این سناریو بابت حذف عضو جنجال ساز هیات مدیره استقلال طراحی شده تا در آینده‌ای نه چندان دور وزیر ورزش و جوانان تعداد اعضای هیات مدیره استقلال را از تعداد کنونی به پنج نفر کاهش دهد تا بحران مدیریتی در این باشگاه فروکش کند.
منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال مدعی‌اند یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که به احتمال بسیار زیاد به زودی موقعیت خود را در این مجموعه از دست خواهد داد، غلامحسین فرزامی یکی از دو عضو فوتبالی هیات مدیره است چون در مدت حضور خود در باشگاه بارها با عملکرد خود این مجموعه را دچار تنش و حاشیه کرده است که این اتفاق زیاد به مذاق آقای وزیر شیرین نیامده است.
فتح ا… زاده در مصاحبه خود با ادبیاتی عجیب عضو هیات مدیره را به زد و بند متهم کرد و مدعی شد وی بابت عقد قرارداد اسپانسر تیم به دنبال پورسانت بالا بوده که هیات مدیره با این مساله موافقت کرده است، از طرفی بحث گرفتن ویزای شنگن به واسطه نام استقلال موقعیت شغلی فرزامی را به شدت متزلزل کرد تا زمزمه‌های برکناری وی از هیات مدیره استقلال در راهروهای وزارت ورزش و جوانان شنیده شود.
به گفته نزدیکان استقلال یکی دیگر از دلایل برکناری احتمالی فرزامی از عضویت هیات مدیره نقش ویژه وی در ناکامی پروژه جذب اسپانسر برای تیم استقلال است.گفته می‌شود هیات مدیره باشگاه استقلال قصد داشته پروژه جذب اسپانسر را به مدیرعامل واگذار کند اما عضو هیات مدیره با پیشنهاد خود مانع از ورود مدیرعامل به این پروژه می‌شود تا خود قرارداد را منعقد کند اما ناتوانی وی در جذب اسپانسر سبب شد تا استقلال در شروع فصل نقل و انتقالات بدون اسپانسر با مشکل بزرگ مالی رو به رو شود تا به واسطه این اتفاق نتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.
ناتوانی رئیس پیشین فدراسیون اسکواش در جذب اسپانسر با نارضایتی شدید مدیرعامل و رئیس هیات مدیره همراه شد به گونه‌ای که رسولی نژاد و فتح ا… زاده در یکی از نشست‌های هیات مدیره فرزامی را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهند که فرزامی مشکل را به مدیرعامل ارتباط می‌دهد که این مساله با واکنش تند فتح ا… زاده مصادف می‌شود. درگیری لفظی این دو از جلسه هیات مدیره به رسانه‌های گروهی کشیده شد تا رئیس هیات مدیره بابت حفظ آرامش استقلال نام یار گرمابه و گلستان خود را در فهرست سیاه قرار دهد تا به این ترتیب عضو جنجال ساز هیات مدیره استقلال در آستانه خداحافظی قرار گیرد.
هرچند هنوز خبر جدایی غلامحسین فرزامی به صورت رسمی رسانه‌ای نشده است اما گفته می‌شود در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات رسولی نژاد قصد دارد برای یکدست شدن ترکیب هیات مدیره استقلال نام زرینچه و فرزامی را از جمع هیات مدیره استقلال حذف کند تا در آینده با مشکلاتی اینچنین رو به رو نشود. هرچند خبر برکناری قریب الوقوع فرزامی می‌تواند خبر قابل توجهی برای مدیرعامل استقلال به حساب آید اما کشیدن خط قرمز روی نام جواد زرینچه خبر خوبی برای فتح ا… زاده نخواهد بود چون این عضو هیات مدیره در زمره حامیان فتح ا… زاده به شمار می‌رفت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها