کد خبر: ۶۴۸۶۰
زمان انتشار: ۰۱:۴۸     ۱۳ تير ۱۳۹۱
این بازیکن دیر یا زود از جمع سرخ های پایتخت جدا خواهد شد. مقصد بعدی ایمون کجا است؟

سایت گل- از همان روز که پرسپولیس با کریم انصاری فرد قرارداد بست کاملا مشخص و واضح بود که دیگر ایمون زائد جایی میان بازیکنان این تیم نخواهد داشت.

به گزارش سایت گل، پیش تر باشگاه پرسپولیس محمد قاضی را جذب کرده بود تا جایی این بازیکن لیبیایی قطعی به نظر برسد. همان روزها که انصاری فرد با پرسپولیس قرارداد بست نیز خبر نخواستن زائد در رسانه ها به گوش می خورد. حتی گفته می شد باشگاه استقلال علاقه خاصی برای جذب این بازیکن دارد تا مشخص بشود همان بازیکنی که در دربی کولاک کرد و به ستاره تابناک آسمان پرسپولیس تبدیل شد دیگر با لباس این تیم در میادین فوتبال حاضر نخواهد شد.

رویانیان شاید به خاطر آن جانفشانی در دربی باشد که هنوز وقتی درباره زائد حرف می زند می گوید:" می خواهیمش!" او حتی اعلام کرده این لیبیایی در لیستش قراردارد اما واقعیت چیز دیگری است. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس که به رویانیان مشاوره فکری می دهد معتقد است که ترافیک در خط حمله پرسپولیس باعث جدایی زائد خواهد شد و این بازیکن دیر یا زود از جمع سرخ های پایتخت جدا خواهد شد. مقصد بعدی ایمون کجا است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین میلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
آقای سردار! باید زاید رو نگه داری! زاید مرد رویاهای ماست و باید در پرسپولیس بماند!
بنده نمیدانم که چرا زايد که از نیم فصل به پرسپولیس آمد و جمعا 15 بازی هم واسه پرسپولیس انجام نداد و حدود 12 تا گل زده ، باید از پرسپولیس برود و امثال قاضی و نوروزی که شانسی گل میزنند و یا روی خرشوت کردن گل میزنند و هر دو تاشون یک فصل کامل در اختیار تیمهاشون بودند و همچنین چند فصل است که در تیمهایشان بوده اند و در ترکیب تیمشان جا افتادند اما دوتاشون جمعا و روی هم اندازه زاید در این نیم فصل گل نزدند. نوروزی که در این فصل جمعا 2 تا گل زده و قاضی هم 7 گل زده که جمعشان میشود 9 و به 12 گل زاید نمیرسد.
آقای سردار ! ما اگر در مورد زاید حرفی نمیزدیم چون اولین بازیکنی بود که با پرسپولیس به توافق رسید و قرارداد داخلی امضا کرد و ما واسه همین خیالمان راحت بود که زاید رو داریم.
آقای سردار! با وجود کریم و زاید ما دو تا مهاجم کامل داریم و قاضی با نوروزی هم ذخیره هایمان هستند، پس هنوز با وجود زاید یک مهاجم هم کم داریم که امیدوارم هاشمیان رو نگه داریم.
نوری و رضایی که هافبک هجومی هستند نه مهاجم و اگر خلعتبری هم جذب کنیم مهاجمهای کنارمان، یا همان هافبکهای هجومی مان تکمیل میشوند.
جناب سردار! گول مشاورت و گول روزنامه ها نخور که نوشتند پرسپولیس در خط حمله با ترافیک مواجه است، اینها دشمنان پرسپولیسند که میخواهند زاید رو فراری دهند و یا اینکه شما زاید رو آزاد اعلام کنید و سریع جذبش کنند.
جناب سردار! زاید مهاجم رویاهای ما در مقابل استقلال است و بارها هم با هت تریک هایش در همین نیم فصل ما رو شاد کرده و بالاخص در بازی مقابل استقلال که 40 میلیون هوادار رو شاد کرد ؛ آیا شما میخواهید مهاجم کاملی چون زاید که هر تیمی آرزوی داشتنش رو دارد ، از دست بدهید؟ واقعا بی انصافی محض است که زاید رو اینجوری مورد بی مهری خودتان قرار دهید! قدر این مهاجم رو بدانید وگرنه پشیمان میشوید، کسی که با احترام گفته در ایران فقط در پرسپولیس بازی میکنم رو باید اینجوری باهاش برخورد کرد و فراری اش داد؟
جناب سردار! در تمام بهترین تیمهای آسیا مهاجمی چون زاید وجود ندارد و نخواهد داشت، پس لطفا با نهایت احترام زاید رو در پرسپولیس نگه دارید.
و اگر قرار است مهاجمی از پرسپولیس جدا شود نوروزی و یا قاضی است، نه زاید!
زاید باید در پرسپولیس بمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها