کد خبر: ۶۴۹۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۳ تير ۱۳۹۱
سایت گل- حامد لک دروازه بان جوان صبای قم سال بعد هم در این تیم بازی خواهد کرد،این در حالی است که بعد از پایان لیک بحث حضور او در پرسپولیس به طور جدی مطرح شد.
لک در مورد منتفی شدن حضورش در پرسپولیس می گوید:«رضايتنامه نداشتم و علت اصلي نرفتنم به پرسپولیس همین بود.به جز پرسپوليس چند تيم ديگر مثل فولاد، ملوان و تراكتورسازي هم مرا مي‌خواستند اما چون رضايتنامه نداشتم و بازيكن آزاد نبودم نتوانستم با اين تيم‌ها مذاكره كنم. از طرفي باشگاه شرايط سختي را براي صدور رضايتنامه من در نظر گرفته بود كه اين موضوع كمي كار را مشكل كرد.»
او ادامه می دهد:«با مسوولان پرسپوليس صحبت‌هايي انجام دادم كه البته نهايي نشد. در ليستي كه پرسپوليسي‌ها داده بودند من، سوشا و گردان بوديم كه در نهايت گردان به عنوان دروازه‌بان پرسپوليس انتخاب شد. دنيزلي يكي دو بازي مرا ديد و نظرش مثبت بود. دنيزلي مي‌گفت لك را مي‌خواهم و حتي در روزنامه‌هاي تركيه‌اي هم از من تعريف و تمجيد كرد.
از لک در مورد ماندن در صبا و حضور گل محمدی در این تیم سوال می کنیم و اینکه آیا صبا با این مربی نتیجه خواهد گرفت یا خیر.لک در این خصوص می گوید:«من با باشگاه به توافق رسيدم و مسوولان هم لطف كردند و خواسته مالي مرا برآورده كردند تا يك سال ديگر در صبا بمانم. گل‌محمدي از مربيان جوان و فني فوتبال ايران است و آرزو مي‌كنم سال خوبي را كنار هم داشته باشيم و آقا یحیی نتیجه بگیرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها