کد خبر: ۶۵۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۶ آبان ۱۳۸۹
در پی انتشار خبر امضای بیانیه مشترکی از سوی آقایان بیات زنجانی، دستغیب شیرازی و صادقی تهرانی در سایت‌های اپوزیسیون، بیات زنجانی وجود این بیانیه را "از اساس" تکذیب شد.

به گزارش شبکه ایران، در این تکذیبیه که در پایگاه اطلاع‌رسانی آقای بیات زنجانی منتشر شده، انتشار این بیانیۀ در حمایت از  دراویش گنابادی "از اساس" کذب دانسته و عنوان شده که بررسی صحت و سقم انتشار این بیانیه مشترک، از دفاتر سایر امضاکنندگان هم قابل پیگیری و استعلام است.

گفتنی است دیروز پایگاه اطلاع رسانی دراویش سلسله گنابادی، خبری مبنی بر امضای بیانیه‌ای مشترک توسط این 3 نفر را منتشر کرد که طی آن ادعا شده بود آقایان بیات زنجانی، دستغیب شیرازی و صادقی تهرانی از درویشان پیرو سلسله نعمت اللهی گنابادی حمایت کرده اند.

این خبر با پوشش گسترده سایت های اپوزیسیون داخلی و خارجی مواجه شد اما آقای بیات زنجانی که از سوی سایت های ضد انقلاب به عنوان "حامی جریان فتنه" معرفی می شود، ترجیح داده است که بیانیه حمایت از این گروه مخالف نظام را "از اساس" تکذیب کند.

با این حال سایت های اپوزیسیون همچون سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات که روز گذشته آقای بیات زنجانی را از حامیان جریان متبوع خود دانست، حتی حاضر به درج کامل این تکذیبیه نشده است و تنها نوشته بیات زنجانی امضای خود را تکذیب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها