کد خبر: ۶۵۱۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۴ تير ۱۳۹۱
حاج عبداله والی کارمند بازنشته این بانک است
حاج عبداله والي که از وي به عنوان نماد مديريت جهادي ياد مي‌شود، سال 1327 در تهران متولد و درسال 1351 به استخدام بانک صادرات ايران درآمد. وي در مبارزه عليه حکومت طاغوت حضور فعالانه داشت و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به نداي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) لبيک گفت و ...
روابط عمومي بانک صادرات ايران، جمعي از مديران و کارکنان اين بانک در راستاي زنده نگهداشتن ياد و خاطره ايثارگران  و ارج نهادن به تلاش و ازخودگذشتگي آنان، با خانواده حاج عبداله والي کارمند بازنشسته بانک صادرات ديدار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي درديدار با خانواده آن مرحوم در خردادماه سالجاري در وصف نقش و جايگاه اين جهادگر پر تلاش فرمودند: حاج عبداله والي يکي از آدمهايي است که قطعاً در تاريخ انقلاب و کشور اسمش خواهد ماند و نامش به نيکي ياد خواهد شد.


شايان ذکراست حاج عبداله والي که از وي به عنوان نماد مديريت جهادي ياد مي‌شود، سال 1327 در تهران متولد و درسال 1351 به استخدام بانک صادرات ايران درآمد. وي در مبارزه عليه حکومت طاغوت حضور فعالانه داشت و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به نداي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) لبيک گفت و درسال 1361 به عنوان مامور از بانک صادرات ايران به کميته امداد امام خميني (ره) رفت و 24 سال از عمرش را وقف فقرزدايي و رفع محروميت منطقه بشاگرد از توابع استان هرمزگان کرد و درسال1384به لقاء الله پيوست.

براساس اين گزارش ساخت ده‌ها مسجد و حسينيه در روستاهاي مختلف، احداث صدها کيلومتر راه از خميني شهر به روستاهاي اطراف، ايجاد کارگاه‌هاي صنايع دستي ، فرش، گليم، حصيربافي ، ساخت بيش از 100 مدرسه ابتداي در روستاهاي بشاگرد، احداث ده‌ها خانه بهداشت درمنطقه، احداث ده‌ها پل بر روي رودخانه‌هاي منطقه گوشه‌اي از خدمات اين جهادگر است.

 دراين ديدار تقدير نامه‌اي با امضاي  آقاي عرفاني رئيس هيات مديره اين بانک تقديم خانواده ايشان گرديد در بخشي از اين پيام آمده است:

«تلاش و مجاهدت‌هاي خالصانه حاج عبداله والي و همراهي موثر آن خانواده معزز درلبيک به امام راحل(ره)  طي سالها سازندگي ايثارگونه در روستاي بشاگرد را ارج مي‌نهيم و درآستانه ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج)، از پيشگاه حضرت حق براي ايشان علو درجات اخروي خواستاريم.»

گفتني است بانک صادرات ايران تاکنون 91 شهيد والا مقام  تقديم انقلاب نموده و بيش از 1700 نفر از جانبازان سرافراز  و 454 نفر از  آزادگان عزيز در اين بانک مشغول خدمت به مردم بوده و يا مي‌باشند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها