کد خبر: ۶۵۹۹
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۹ آبان ۱۳۸۹
صراط - يكي ديگر از همكاران نشريات زنجيره اي، به شبكه هاي ماهواره اي ضدانقلاب در خارج كشور پيوست.

«سام-غ» كه سابقه همكاري با نشرياتي چون اقتصاد ايران، ابرار اقتصادي، همبستگي و دنياي اقتصاد و شرق را دارد به بهانه تحصيل به لندن رفت و پس از آغاز به كار يكي از شبكه هاي ماهواره اي ضدانقلاب و مبتذل (من و تو) به عنوان خبرنگار و مجري به اين شبكه پيوست. شبكه ياد شده با حمايت مالي يكي از خوانندگان مبتذل و فراري روزگار طاغوت (خانم گ) و برخي دوستانش اداره مي شود.

اين شبكه ماهواره اي، عمده برنامه هايش با محوريت گوگوش و فعاليت هاي او بوده و ساعات طولاني به پخش كلاس هاي اين خواننده لس آنجلسي اختصاص دارد و مخلوطي از شبكه هاي ماهواره اي تي وي پرشيا و فارسي وان مي باشد.

«سام-غ» از جمله اعضاي فعال ستاد كارگزاران در انتخابات نهم رياست جمهوري و در انتخابات سال گذشته نيز در ميان سبزها مشغول فعاليت بوده است.

نامبرده يكي از ده ها همكار نشريات زنجيره اي متعلق به جبهه اصلاحات است كه طبق روالي خاص و تعريف شده از كشور خارج و در خدمت شبكه هاي رسانه اي ضد انقلاب مقيم خارج قرار مي گيرد. هم اكنون بسياري از همكاران رسانه هايي چون بي بي سي، راديو فردا، صداي آمريكا، راديو زمانه، گويانيوز، روز آن لاين و... را همكاران فراري نشريات زنجيره اي تشكيل مي دهد.

خبر ديگر اينكه زني به نام «ت.ا» كه از سال 2008 در ناتينگهام انگليس به سر مي برد، اخيراً براي دريافت پناهندگي، مدعي شده اگر به ايران برگردد اعدام خواهد شد! او سند ادعاي خود را، اقدام غيراخلاقي و سخيف خويش دانسته است. به گزارش «آتي نيوز» نامبرده كه خود را فمينيست معرفي كرده، اخيراً عكس ها و تصاوير مختلفي را از خود با گريم هاي مختلف (شوخ طبع، روشنفكر، روسپي! و...) منتشر نمود. نامبرده حالا مي گويد چون عكس هايي از برهنگي خود منتشر كرده، يك فمينيست مبارز!! محسوب مي شود و بنابراين انگليسي ها بايد به او هم مانند خيلي هاي ديگر كه به شيوه هاي مشابه پناهندگي گرفته اند، پناهندگي بدهند! بعد از ادعاي همجنس بازي و احتمال اعدام، اقدام اين خانم آخرين نوع از نمايش اپوزيسيون بازي براي گرفتن پناهندگي است و ظاهراً لندن از اين جهت تبديل به يك باغ وحش كامل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها