کد خبر: ۶۷۱۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۴ تير ۱۳۹۱

شماره پنجاه و نهم نشریه 9 دی با پرداختن به موضوع روز "برخورد با فعلان رسانه‌ای" منتشر شد.
 
به گزارش فارس، شماره پنجاه و نهم نشریه 9 دی امروز با تیتر یک «تهاجم به ظالمین، حمایت از مظلومین» در ارتباط با فاز جدید تاثیرگذاری نظام اسلامی در تحولات بیداری اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری به قلم حمید رسایی منتشر شد.

یادداشت اول این شماره به قلم علی اصغر زارعی درباره "شو انتخاباتی اصلاح‌طلبان و جایگاه اصولگرایان" و گزارش یک این هفته نامه درباره بازحوانی جریانات سیاسی در یازده انتخابات گذشته است.

گزارش سیاسی این شماره مربوط به برخوردهای اخیر قوه قضائیه با فعالان رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب است که با موجی از اعتراضات رو‌به‌رو شده است، این مطلب با تیتر "خط قرمزهای جدید برای فرزندان انقلابی امام خامنه‌ای" به برخورد قضایی با افرادی همچون سعید ذاکری، میثم نیلی، حسن روزی‌طلب و امیر حسین ثابتی واکنش نشان داده است.

"ریل‌گذاری بر اساس استراتژی خدمت" به قلم مهدی صادقی یکی دیگر از گزارش‌های این شماره است؛ همچنین "یادگار شیخ شهید" به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان به قلم روح‌الله انوری بخش دیگری از مطالب شماره 59 است.

اخبار این شماره 9 دی به "رمزگشایی از کلید واژه تکراری شورای فقاهت"، "23 پایگاه خبری خواستار رفع توقیف الف شدند"، "انتساب فتوای ساختگی به علامه مصباح درباره سوریه" و "تکرار اتهامات مطهری به نظام اسلامی" اختصاص یافته است.

در صفحه هنر و رسانه نیز به سریال‌های مناسبتی صداسیما در ماه رمضان و انتقاد از شبکه جدید پویا نمایی پرداخته شده است، در صفحه جریان‌شناسی نیز "مراودات پنهان بهائیان و فتنه‌گران در صنعت " مورد بررسی قرار گرفته است.

گفت‌و‌گوی 9 دی با نخبه جوان مصری با تیتر "زنان مسلمان ایرانی بهترین الگوی زنان جهان اسلام" بخش دیگری از این شماره است.

 گزارش از مسابقه بین‌المللی کاریکاتور وال استریت و یادداشتی درباره جشنواره شعر و موسیقی بخش دیگری از شماره این هفته نشریه 9 دی است.

پرداختن به نرخ بیکاری و وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی از بخش‌های دیگر صفحات اقتصادی این شماره است.

مطلب "فروپاشی میراث پادشاهی لورنس عربستان" هم به موضوع بازداشت اخیر شیخ نمر و انفجار بیداری اسلامی در شرق حجاز اشاره کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها