کد خبر: ۶۷۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۳ آبان ۱۳۸۹
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد:
محسن کوهکن مهمترین بحث نشست امشب را اجرای قانون "هدفمند کردن یارانه‌ها" دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه اجرای هدفمندی یارانه‌ها هستیم، برای اجرای هرچه بهتر این طرح مهم به همدلی و فهم مشترک میان مردم و مسئولان نیاز داریم.

به گزارش 598، به نقل از شبکه ایران، "محسن کوهکن" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به جلسه مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت دولت با رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه زمان این گونه جلسات بیشتر است، مسائل در فضای صمیمی‌تر مطرح می‌شوند و زمینه برطرف شدن ابهامات و سوءتفاهمات فراهم است. مجموعه این جلسات به روشنگری و دستیابی به نتایج واحد کمک شایانی می‌کند.

به گفته کوهکن، با مطرح شدن سوالات در چنین نشست‌های مشترکی میان دولت و مجلس، وجه اشتراک در تصمیمات بالا رفته و وجه اختلاف به حداقل می‌رسد که این مسئله دستاورد بسیار خوبی برای مجلس و دولت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس، مهمترین بحث نشست امشب را پیرامون اجرای قانون "هدفمند کردن یارانه‌ها" دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه اجرای هدفمندی یارانه‌ها هستیم، برای اجرای هرچه بهتر این طرح مهم به همدلی و فهم مشترک میان مردم و مسئولان نیاز داریم.

وی ادامه داد: در صورتی که قانون برنامه پنجم توسعه نیز در تذکرات رئیس جمهور و یا سوالات نمایندگان مطرح باشد، به آن هم خواهیم پرداخت.

بزرگان اصولگرا پیگیر نشست دوم با رئیس جمهور

محسن کوهکن در ادامه این گفت‌وگو، به نشست بعدی چهره‌های شاخص اصولگرا با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: آقایان عسگراولادی، ولایتی و حداد عادل در حال انجام کارهای مقدماتی این نشست با حضور افراد بیشتر هستند. با این حال، ممکن است افراد دیگری نیز به این سه نفر اضافه شوند.

به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس، این گروه در حال انجام بررسی‌های اولیه هستند تا نتایج بهتری از این نشست به دست بیاید.

گفتنی است چندی پیش 30 نفر از چهره‌های شاخص اصولگرا دیداری با رئیس جمهور داشتند و بنا شد این دیدارها ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها