کد خبر: ۶۷۳۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۱
جوجه ريزي براي تامين مرغ مورد نياز ماه مبارك رمضان در واحدهاي توليدي به ميزان كافي انجام شده و با توجه به تعهد وزارت صنعت مبني بر تامين نهاده هاي طيور، كمبودي براي توليد و عرضه مرغ در ماه رمضان وجود نخواهد داشت و به طور كلي مي توان گفت عرضه مرغ براساس نياز بازار و حتي بيش از آن نيز خواهد بود.
حسين مقدم نيا رئيس اتحاديه سراسري توليدکنندگان مرغ، در گفت وگو با خبرگزاري موج، با اشاره به ذخيره سازي انجام شده براي تامين بازار مرغ گفت: به منظور تامين بازار ماه رمضان 160هزار تن توليد مرغ انجام مي شود که نسبت به ماه هاي قبل 15درصد افزايش خواهد داشت.



وي اظهار داشت: ذخيره سازي مرغ براي تامين بازار ماه رمضان انجام و به بازار روانه شده است که کار ذخيره سازي توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز گرديده است.
مديرعامل اتحاديه سراسري توليدکنندگان مرغ متذکر شد: به طور متوسط در طول سال جوجه ريزي ماهانه در واحد هاي توليدي بيش از 85 ميليون قطعه است.
مقدم نيا افزود: افزايش مصرف گوشت مرغ در ماه رمضان عاملي بوده تا ميزان جوجه ريزي واحدهاي توليدي براي تامين نياز بازار كشور به گوشت مرغ در اين ماه به بيش از 90 ميليون قطعه برسد.
وي اظهار داشت: يكي از دغدغه توليدكنندگان مرغ گوشتي كشور تهيه و تامين نهاده هاي طيور بود كه بر اساس تفاهم نامه هاي امضاء شده به نظر مي رسد با تامين كنجاله سوياي مورد نياز واحدهاي توليدي از طرف دولت مشكلي در توليد مرغ گوشتي وجود نخواهد داشت.
رييس اتحاديه توليدکنندگان مرغ با اشاره به انجام ذخيره سازي مرغ توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: 160 هزارتن مرغ در ماه رمضان توليد مي شود که نسبت به ماه هاي قبل با رشد 15درصدي همراه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها