کد خبر: ۶۷۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۴ آبان ۱۳۸۹
به گزارش فارس ، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور صبح امروز دوشنبه به منظور افتتاح كارخانه توليد ورق گالوانيزه خودرو وارد شهركرد شده و مورد استقبال علي‌اصغر عنابستاني استاندار، آيت‌الله محمدرضا ناصري نماينده ولي‌فقيه در استان و جمعي از مسؤلان محلي استان چهارمحال و بختياري قرار گرفت.

علي‌اكبر محرابيان وزير صنايع و معادن، رئيس جمهور را در اين سفر همراهي مي‌كند.

كارخانه توليد ورق گالوانيزه خودرو در چهارمحال و بختياري و در زميني به مساحت 150 هكتار احداث شده كه با بهره‌برداري از اين كارخانه از ابتداي سال آينده از واردات سالانه 400 هزار تن ورق گالوانيزه خودكفا مي‌شويم.

در اين كارخانه 210 ميليارد تومان سرمايه‌گذراي انجام شده كه 98 ميليون يورو وام ارزي خارجي و 30 ميليارد تومان وام از محل طرح‌هاي استان چهارمحال و بختياري اختصاص يافته و 66/3 درصد سهام اين كارخانه متعلق به گروه خودروسازي سايپا، 23 درصد متعلق به ايران خودرو، 10 درصد متعلق به صندوق بازنشستگي فولاد و 7 دهم درصد متعلق به كارگران اين كارخانه است.

با افتتاح اين كارخانه بيش از 200 فرصت شغلي به طور مستقيم ايجاد شده و تا 400 نفر قابل افزايش است و اشتغال غير مستقيم اين كارخانه نيز تحول قابل توجهي در اين منطقه محروم ايجاد كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها