کد خبر: ۶۸۶۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
 به گزارش پایگاه 598به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالحمید وکیلی گفت: با عنایت به مصوبه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان مبنی بر ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های باغ بهشت، شیخان و امامزاده ابراهیم از این پس دفن اموات در این آرامستان‌ها ممنوع است.

وی افزود: با توجه به مشکلات و معضلاتی که دفن اموات در آرامستان‌های غیر مجاز داخل شهر برای شهروندان ایجاد می‌کند، دفن اموات در این آرامستان‌ها ممنوع است.

مدیرعامل سازمان بهشت معصومه اظهار داشت: برخی از شهروندان به‌دلیل مجاورت با آرامستان‌ها شکایات متعددی را به سازمان آرامستان‌ها به منظور جلوگیری از دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر داشتند.

وی اذعان داشت: با توجه به درخواست شهروندان همجوار آرامستان‌ها و بقاع متبرکه و اعتراض به دفن اموات در این مکان‌ها، سازمان آرامستان‌های شهرداری طی پیگیری‌هایی که انجام داد توانست تعدادی از آرامستان‌های غیرمجاز داخل شهر را در سال‌های 84 و 1385 تعطیل کند.

وکیلی تصریح کرد: در آخرین مرحله این طرح در سال جاری شورای برنامه ریزی و توسعه انسان توانست دفن اموات در آرامستان‌های شیخان، امامزاده ابراهیم و باغ بهشت را ممنوع اعلام کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم بیان کرد: آرامستان بهشت معصومه در جاده قدیم قم - تهران که خارج از شهر است برای دفن اموات شهروندان در نظر گرفته شده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها