کد خبر: ۶۹۰۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سکوت معنادار مجامع بین المللی در کشتار مسلمانان میانمار را در راستای پروژه اسلام هراسی دانست و گفت: این سکوت حاکی از رضایت و برنامه ریزی های آمریکا در پشت صحنه است.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور از فعالان سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مسلمانان میانمار را نشانه رضایت آمریکا از این مسأله دانست و خاطرنشان کرد: هرگاه اتفاقی در جهان بیفتد که آمریکایی ها با آن مخالف باشند، اگر بتوانند خودشان وارد صحنه می شوند و یا اینکه مجامع بین المللی را نسبت به آن موضوع حساس و تلاش می کنند که مواضعی را علیه آن موضوع اتخاذ کنند.

وی افزود: سکوت مجامع بین المللی در قبال نسل کشی مسلمانان میانمار، حاکی از رضایت آمریکا و برنامه ریزی آنها در پشت پرده است؛ ما این اقدام را در راستای پروژه اسلام هراسی و از القائات آمریکا می دانیم.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به مظلومیت مردم میانمار و عدم توانایی آنها در دفاع از خود، گفت: این اتفاق یک اقدام نژاد پرستانه است و ریشه سیاسی ندارد؛ مسلمانان میانمار هیچ اقدامی علیه حاکمیت نداشته اند و صرفا به دلیل این که مسلمان هستند کشته می شوند.

وی در خصوص سیاست دوگانه آمریکا و مدعیان حقوق بشر نسبت به کشورهای مختلف، اظهارکرد: اگر اتفاقی علیه خودشان یا یکی از طرفداران شان بیفتد همه ابزار و امکانات را برای مقابله با آن جریان مخالف به کار می بندند، اما حرکتی که به نفع آنها نباشد حتی اگر منجر به کشته شدن انسان های بی گناه و قتل عام مردم بی دفاع شود، در قبال آن هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

حجت الاسلام ذوالنور سکوت معنادار سازمان ملل را نشانه تزویر و دروغ گویی آنها دانست و تصریح کرد: با ساختار موجود در سازمان ملل، نادیده گرفتن کشتارمسلمانان میانمار طبیعی است، چراکه دولت های استکباری حق وتو و اعمال نظر دارند و موضع گیری آنها همیشه جانبدارانه بوده است؛ در موارد مشابه این سازمان یا موضع گیری نداشته و یا دوپهلو موضع گیری کرده و یا برای ساکت کردن افکار عمومی دیرهنگام موضع گرفته است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان ملل را سازمان دول خواند و گفت: این سازمان همواره تابع دولت های زورگو و شیطانی بوده است و تا کنون هیچ اقدام مؤثری از آنها ندیده ایم؛ در نسل کشی مسلمانان بوسنی، هندوستان، پاکستان، چچن، چین، آنها هیچ کاری نکردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها