کد خبر: ۶۹۱۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱

دیده‌بان: زهرا اشراقی همسر رضا خاتمی در مطلبی که در صفحه‌ی فیس‌بوک شخصی خود نوشته است هماهنگ با رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی به حجاب بانوان ایرانی اهانت کرده کرده است. وی که سابقه اهانت به حضرت امام(ره) را به دلیل حمایت از سران فتنه دارد، اینبار نیز به محکم‌ترین مبانی اسلام اهانت کرده است.

به گزارش دیده بان، زهرا اشراقی همسر رضا خاتمی دبیر کل سابق حزب منحله مشارکت و مشاور معاونت اجتماعی در امور جوانان وزارت کشور در دوران اصلاحات بود. او که خود را فمینیست می‌داند و ابراهیم یزدی دبیر کل گروهک غیر قانونی نهضت آزادی را پدر معنوی خود می‌داند. به مناسبت تولد پسر دایی خود سید حسن خمینی، این مطلب را به همراه عکسی که باهم گرفته‌اند به وی تبریک گفته و خطاب به مخاطبین نوشته است که به چاردم گیر ندهید!

وی در این مطلب اینچنین نوشته است: «تولد مردادی‌ها مبارک. بخصوص؛ سید حسن خمینی عزیز؛ حالا به چادر من گیر ندین.»


پیش از این نیز وی بارها به انتقاد از حجاب بانوان ایرانی که همانا چادر می‌باشد، انتقاد کرده بود و اظهار کرده بود: «بخاطر شرایط خانوادگی مجبور به استفاده از چادر هستم وگر نه به آن اعتقادی ندارم.»

ناگفته نماند که وی در یکی از اظهارات خود نیز به همراهی گروهک تروریستی منافقین پرداخته و عملکرد حضرت امام(ره) در دهه 60 را زیر سئوال برده است.

خواهر وی نیز در مصاحبه‌ای که با سایت رسمی موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) انجام داده است به انتقاد از حجاب زنان ایرانی پرداخته و اینچنین به قوانین نظام جمهوری اسلامی انتقاد کرده است: «به نظر من بسیار بهتر بود که ما حجاب را اجباری نمی‌کردیم.»

پیش از این‌ نیز شبکه‌های اجتماعی وابسته به استکبار و سایت اسرائیلی بالاترین اقدام به راه‌اندازی کمپین ترویج فساد و فحشای «نه به حجاب» کرده‌اند. که این هماهنگی بین فتنه‌گران داخلی و خارجی به دلیل ایجاد فشار مضاعف به اصطلاح حقوق بشری به نظام جمهوری اسلامی است، تا به خیال خام خود مردم را از نظام جدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا کوچولو
UNITED KINGDOM
۲۲:۰۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
۲
۲
چادر تحمیل شده به مردم ایران از کی تا حالا شده "مبانی اسلام"؟! مطمئن باشین که نظر بسیاری از زنان ایران همسو با ایشون هستش. البته می‌دونم که می‌دونید و خودتمون رو زدین به ندیدن. اما... بگذریم...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها