کد خبر: ۶۹۵۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان فتنه، ناهنجاری های فرهنگی در برخی از استان ها و بررسی برخی از مسائل روز سیاست کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:

* مهدی خزعلی که از عناصر ماجراجوی فتنه سال 88 می باشد و در سال های گذشته همکاری های بسیاری را با شبکه های ضد انقلاب و معاند داشته است در جدیدترین فعالیتش در حال راه اندازی حزبی با نام جبهه آزادی می باشد. با پیگیری های خبرنگار 598 مشخص گردید که وی برای تدوین اساس نامه و منشور این حزب در روزهای گذشته دیدارهایی را با سید محمد خاتمی، فاطمه کروبی، مهدی کروبی، حجاریان، قابل و برخی دیگر از چهره های اصلاح طلب داشته است.

* بنابر اخبار رسیده چند روز پیش شو لباس و پوشاک در یکی از هتل های شیراز برگزار شد. خبرها حکایت از برنامه مختلط این شو لباس با هزینه ورودی 10 هزار تومان برای هر نفر دارد. همچنین شنیده ایم که برگزار کنندگان این شو لباس در تبلیغاتشان به حضور یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران اشاره می کردند که علی رغم تبلغات صورت گرفته این بازیگر در این برنامه حضور پیدا نکرده است.

* سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستعضفین در سفر اخیر خود به یکی از استان های غربی کشور در دیدار با استاندار و مسئولین این استان، گلایه های بسیاری را از غیرواقع عنوان کردن آمارها و شاخص استانی بیان داشته اند. ایشان با بیان آمار واقعی شاخص های رفاهی، امنیتی و فرهنگی آن استان امارهای ارائه شده را اشتباه عنوان می کنند.

* اخیراً یکی از مساجد قدیمی دزفول که به ثبت ملی کشور در سازمان میراث فرهنگی نیز رسیده است در اثر گودبرداری غیراصولی خانه مجاور، فروریخته و تخریب گردیده است.

این اتفاق که در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان رخ داده موجب تخریب و از بین رفتن بناهای تاریخی موجود در این مسجد که مربوط به دوره زندیه می باشد گردیده است. میراث فرهنگی شهرستان دزفول در واکنش به این اتفاق با شکایت از صاحب خانه مذکور در حال پیگیری این پرونده می باشد.

* صدا و سیمای استان قم در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه نور با نام شهر یاکریم با دعوت از دو هووی قمی، شیوه زندگی موفق این دوبانو با یکدیگر را مورد بررسی قرار داد. سیمای نور قم در اقدامی نو به معرفی این دو هووی موفق و بیان داستان هایی از زندگی مشترک این دو بانو با یکدیگر در زیر یک سقف با حضور فرزندانشان پرداخت.



* بنابر پیگیری های خبرنگار 598 سایت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی که اخیراً در قالبی نو شروع به فعالیت نموده است در ساختار جدید نیر توسط محسن هاشمی فرزند دوم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اداره می گردد.

* با ادامه پیدا کردن کشتار مسلمانان میانمار و همچنین افزایش اعتراضات مردمی نسبت یه این فاجعه انسانی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی به منظور رسیدگی به وضعیت مسلمانان میانمار و برقراری ارتباط با مسئولین این کشور، تاسیس فوری سفارت خانه ایران در میانمار را در دستور کار خود قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خوب بود
پاسخ
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
یه کار فرهنگی خوب از شبکه نور
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
شبکه نوريکي ازبهترين اقدامات رابراي جلوگيري ازفساد درجامعه انجام داده.يکي از دلايل زياد شدن فساد همين تک همسري اقايان است که متاسفانه درسالهاي گذشته بيش از حد براي تک همسري تبليغ شده است.چه اشکالي دارد افرادي که ازنظرمالي مشکلي ندارند بتوانند همسردوم ياسومي را هم به عقدخود دربياورند.البته بيايد درمورد اجراي عدالت درميان همسران فرهنگ سازي شود.به هرحال تبليغ تعدد زوجين درصداوسيما برنامه خوبي براي جلو گيري ازفساداخلاقي بيش از حد درجامعه ميتواند باشد.
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
وقتی این دوتا خودشون راضی هستند ،

کارشون هم شرعی و حلال بوده

شما مشکلی داری جناب 598 ؟

شما اگر جرات داری برو به بررسی وضعیت راوبط نامشروع برس
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
وقتی این دوتا خودشون راضی هستند ،

کارشون هم شرعی و حلال بوده

شما مشکلی داری جناب 598 ؟

شما اگر جرات داری برو به بررسی وضعیت راوبط نامشروع برس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها