کد خبر: ۶۹۸۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
پسر مهدی کروبی مدعی شد که سیدمحمد خاتمی گفته است تنها در صورتی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم که موسوی و کروبی آزاد شده باشند.

به گزارش هم اندیشی؛ محمدحسین کروبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با محمد خاتمی، نوشت: اول از همه آقای خاتمی سلام گرمی به آقای کروبی رساند و گفت که آرزوی اصلی اش آزادی همه زندانیان سیاسی به خصوص آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد است. 

 
وی از آزادی موسوی و کروبی با کلمه "آرزو" یاد کرد و افزود: آقای خاتمی می گفت که نشانه هایی از تحقق این آرزو را می بیند که امیدوار است درست باشد. 
 
محمد حسین کروبی تصریح کرد: آقای خاتمی البته تاکید داشت که دغدغه ی اصلی او آزادی زندانیان سیاسی و رفع حبس آقایان کروبی و موسوی است و نه انتخابات ریاست جمهوری! و تنها در موقعیتی که این آزادی ها تامین شده باشد می توان در باره ی ورود به انتخابات ریاست جمهوری بحث و گفتگو کرد! 
 
وی در بخش دیگری از روایتش از این دیدار خاطرنشان کرد: باید درباره موضوع اتاق فکر و نیز مساله انتخابات که آیا صحیح است وارد صحنه انتخابات شد، یا نه، و در صورت شرکت چطور وارد شد، باید نطرات آقایان کروبی و موسوی را حتما دریافت و آنها را لحاظ کنیم! 
 
گفتنی است صاحب نظران سیاسی بارها تاکید کرده اند که محمد خاتمی همچنان با سران فتنه کاملا همسو است و به همین جهت تا اصلاح طلبان برائت خود را از فتنه گران رسما و به صورت شفاف اعلام نکنند، و پایبندی خود به قانون را به اثبات نرسانند، امکان ورود مجدد آنان به انتخابات ریاست جمهوری مقدور نیست چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که آنان همانند سال ۸۸ ادعاها و اقدامات غیرقانونی خود را تکرار نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
UNITED KINGDOM
۱۷:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
اصلاح طلبان شرکت نکنند اولا انتخابات با شکست مواجه میشه دوما مردم در برابر منع حضور اصلاح طلبان سکوت نخواهند کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها