کد خبر: ۷۰۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۶ آذر ۱۳۸۹
ترور مردم مظلوم و بي‌گناه منطقه سيستان و بلوچستان نيز از پشتوانه معرفتي وهابيت برخوردار است. اين معرفت مسموم با كمك حوزه‌هاي علميه وهابيت در سيستان و بلوچستان به پشتوانه‌‌هاي معرفتي تروريزم تبديل مي‌شوند.
صراط - پيام فضلي نژاد در زاهدان گفت: وهابيت با احداث حوزه‌هاي علميه و تبليغات منسجم ديني،‌ سياسي و فرهنگي در راستاي ترويج فرهنگ خود به شدت تلاش مي‌كند و دقيقاً شأن مبارزه جنگ نرم،‌ مبارزه معرفتي با آموزه‌هاي صهيونيستي وهابيت است.

اين نويسنده متعهد كشور اظهار داشت: بايد بتوانيم بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري در سفر به قم پيرامون علوم انساني و فلسفه اسلامي، يك اقتدار معرفتي را در جغرافيايي كه وهابيت مي‌خواهد تحت سلطه بگيرد، ايجاد كند

پيام فضلي‌نژاد که اخیرا طی سفر به زاهدان و با حضور در خانه شهيد «محمد گلدوي» جايزه ويژه جنگ نرم هفدهمين جشنواره مطبوعات را به همسر اين شهيد تقديم كرده است ؛ گفت : استان سيستان و بلوچستان 20 برابر كشور لبنان مساحت دارد و از اين لحاظ داراي بيشترين نيروي انساني مسلمان براي مبارزه با جنگ نرم را داراست در حالي كه از قدرت نرم غفلت مي‌شود.

به گزارش صراط فضلي‌نژاد با اشاره فعاليت‌هاي منسجم و گسترده وهابيت در استان سيستان و بلوچستان بيان داشت: وهابيت با احداث حوزه‌هاي علميه و تبليغات منسجم ديني،‌ سياسي و فرهنگي در راستاي ترويج فرهنگ خود به شدت تلاش مي‌كند و دقيقاً شأن مبارزه جنگ نرم،‌ مبارزه معرفتي با آموزه‌هاي صهيونيستي وهابيت است.

فضلي نژاد اظهار داشت: بايد بتوانيم بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري در سفر به قم پيرامون علوم انساني و فلسفه اسلامي، يك اقتدار معرفتي را در جغرافيايي كه وهابيت مي‌خواهد تحت سلطه بگيرد، ايجاد كند.

وي افزود: براساس رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در ديدار با دانشجويان، نخبگان، مسئولان استاني، مهمترين مسئوليتي كه معظم‌له در راستاي ترويج فرهنگ ناب شيعي براي تئوريسن‌ها و تبيين‌گران جنگ نرم تبيين كردند، مبارزه مقدس علمي با شبهه‌افكني‌هاي وهابيت است.

پژوهشگر موسسه كيهان با بيان اينكه ترور مردم مظلوم و بي‌گناه منطقه سيستان و بلوچستان نيز از پشتوانه معرفتي وهابيت برخوردار است، گفت: اين معرفت مسموم با كمك حوزه‌هاي علميه وهابيت در سيستان و بلوچستان به پشتوانه‌‌هاي معرفتي تروريزم تبديل مي‌شوند.
فضلي‌نژاد تصريح كرد: در اين راستا لازم است علاوه بر آغاز يك مبارزه مقدس علمي،‌ به مطالعه عميق امنتي در خصوص فعاليت‌هاي اين فرقه منحرف پرداخته شود.
وي با بيان اينكه در ديدار با نخبگان استان سيستان و بلوچستان به زاوياي شكست معرفت مسموم وهابي اشاره كردم، افزود: با هزاران دليل مي‌‌شود اثبات كرد كه وهابيت روي ديگر صهيونيزم است.
اين نويسنده و روزنامه‌نگار اظهار داشت: بعد از جلسات متعدد دو روز اخير با مسئولان استان و نخبگان سيستان و بلوچستان ،‌ پيشنهاد برپايي كارگروهي متشكل از 5 ـ 4 نخبه استاني به منظور راه‌اندازي جلسات بحث و گفت‌وگو با هدف شفاف‌سازي اقدامات وهابيت مطرح شد.
فضلي‌نژاد افزود: با راه‌اندازي اين گروه مي‌توان كاري مشابه اقدام كيهان در خصوص علوم انساني غربي را انجام داد و با حضور نخبگان استاني بر اساس آموزه‌هاي امام خميني (ره) و آخرين آموزه‌هاي رهبر مقام معظم انقلاب به دفاع عقلاني از معرفت شيعي پرداخت.
به گزارش توانا، فضلي‌نژاد در مراسم اختتاميه جشنواره هفدهم مطبوعات و خبرگزاري‌ها پس از دريافت جايزه رتبه نخست «مبارزه با جنگ نرم عليه اسلام و مسلمين» از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حقوق مادي و معنوي آن را تقديم شهيد گلدوي كرد و گفت «شهيد گلدوي، شهيد جنگ عقيده است».
اين اقدام فضلي‌نژاد با تحسين‌هاي فراوان مسئولين و شخصيت‌هاي برجسته كشور از جمله تعدادي از اعضاء شوراي عالي انقلاب فرهنگي، رؤسا و معاونين دانشگاه‌هاي كشور مواجه شد و در پي آن شهريار زرشناس و سعيد مستغاثي 2 برگزيده ديگر جشنواره هفدهم مطبوعات و از چهره‌هاي فرهيخته فرهنگي كشور كه از رئيس جمهور جايزه «پيشكسوت مطبوعاتي» را دريافت كردند، ضمن تقدير از اقدام فضلي‌نژاد جوايزشان را به شهداي مبارزه با فتنه سبز تقديم كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها