کد خبر: ۷۰۲۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
کميته انضباطي آخرين آرا و احکام درباره تخلفات و شکايات رسيده به اين کميته را اعلام کرد.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين آرا و احکام به شرح زير است:

*محروميت دو جلسه اي و جريمه نقدي براي يحيي گل محمدي


جلسه رسيدگي به شکايت محمود زاده مسئول ليگ آزادگان عليه يحيي گل محمدي سرمربي تيم صباي قم، که چندي پيش در گفت و گو با رسانه ها مسايلي را در خصوص پاک شدن اخطارها در ليگ يک و حواشي آن مطرح کرده بود روز سه شنبه 27 تير91 در محل کميته انضباطي برگزار شد. در اين جلسه فريبرز محمودزاده مسئول ليگ يک خواستار ارائه دليل و مستندات از سوي گل محمدي شد اما سرمربي تيم صباي قم عنوان کرد که مطالب گفته شده از سوي وي مربوط  به دو فصل پيش است و قادر به ارائه مدارک و مستندات نيست. در نتيجه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گل محمدي را به دليل اظهار نظر خلاف مقررات و خلاف واقع و تحريک آميز عليه مقامات رسمي فدراسيون و سلامت رقابتهاي ليگ يک، به مدت دو جلسه از همراهي تيمش و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت بيست ميليون ريال محکوم کرد. لازم است راي صادره قطعي است.


*جريمه نقدي دو باشگاه تراکتورسازي وسايپا


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه تراکتور سازي را به پرداخت بيست و نه ميليون ريال و باشگاه سايپا را به پرداخت نه ميليون ريال جريمه محکوم محکوم کرد. در پي تخلفات سوي تماشاگران منتسب به تيم تراکتورسازي در ديدار اين تيم و سايپا ، از سوي کميته انضباطي اين باشگاه به پرداخت مبلغ بيست ميليون ريال و هر يک از دو تيم تراکتور و سايپا به دليل سه دقيقه تاخير در ورود به زمين به صورت جداگانه به پرداخت مبلغ نه ميليون ريال جريمه محکوم شدند.لازم به ذکر است که راي صادره قطعي است.


*جريمه نقدي باشگاه دو باشگاه استقلال تهران و آلومنيوم هرمزگان


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي زير را در خصوص تاخير در ورود به زمين تيم هاي استقلال تهران، آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر برابر با 30/4/91 صادر شد. طبق گزارش هاي داور و نماينده ناظر ديدار بازي استقلال و آلومينيوم هر يک از تيمهاي استقلال تهران و مس سرچشمه به ترتيب چهار و سه دقيقه تاخير در ورود به زمين داشته اند و بر همين اساس استقلال دوازده ميليون ريال و آلومينيوم هرمزگان به پرداخت مبلغ نه ميليون ريال محکوم شدند.


*جريمه نقدي مس کرمان


راي کميته انضباطي در خصوص تاخير در ورود به زمين تيمهاي سپاهان اصفهان و مس کرمان مورخ 30/4/91 صادر شد. طبق گزارشهاي داور و نماينده ناظر، تيم مس کرمان در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين شده است و بر همين اساس اين تيم به پرداخت نه ميليون ريال محکوم شد. لازم به ذکر است آرا صادر شده قطعي است.


*جاسم کرار، بازيکن آزاد اعلام شد


جاسم کرار به دليل طلب بخشي از مبلغ باقيمانده از قرار داد نيم فصل 91-90 از تيم شاهين بوشهر شکايت و ضمن آن خواستار شده بود که بر اساس مقررات به عنوان بازيکن آزاد شناخته شود. بر همين اساس کميته انضباطي با بررسي شکايت، جاسم کرار را به عنوان بازيکن آزاد اعلام کرد. ضمن آنکه در خصوص دعوي مطالبه وجه وقت جداگانه تعيين و ابلاغ خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها