کد خبر: ۷۰۶۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
پرونده یکی از افسران سابق پلیس آمریکا به اتهام کشتن سومین همسر خود و همچنین ناپدید شدن مشکوک همسر چهارمش در دادگاه بررسی شد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "درو پیترسون" افسر سابق پلیس آمریکا در روستای "بولینگبروک" ایالت "ایلینوی" در سال 2004، "کاتلین ساویو" سومین همسر خود را خفه کرد و در سه سال گذشته را به این اتهام در زندان سپری کرد.

بر اساس این گزارش، این افسر آمریکایی همچنین مظنون ردیف اول ناپدید شدن "استیسی پیترسون" همسر چهارم وی در سال 2007 نیز هست اما این اتهام تاکنون اثبات نشده است.

پرونده این افسر سابق پلیس آمریکا که متهم به کشتن سومین همسرش است و همچنین مظنون ردیف اول ناپدید شدن همسر چهارمش است، روز سه‌شنبه در دادگاه بررسی شد.

"جوئل برادسکای" وکیل مدافع پیترسون به هیأت منصفه دادگاه اعلام کرد که تمامی شواهد مبنی بر اقدام افسر سابق پلیس آمریکا به کشتن همسر سابق وی تصادفی است و تأکید کرد که دادستان‌ها این مسئله که ساویو از بیماری رنج می‌برده و احتمالا این مسئله منجر به بیهوش شدن و خفه شدن وی در وان حمام شده است، را نادیده گرفته‌اند.

دادستان‌ها تأکید دارند که جراحات روی بدن ساویو نشان می‌دهد که درگیری‌هایی صورت گرفته و زمان مرگ وی بسیار مشکوک بوده است زیرا درست چند هفته قبل از آن، ساویو و پیترسون قرار داشتند به دلیل یکسری مسائل مربوط به تقسیم دارایی در دادگاه حاضر شوند.

"جیمز گلاسگو" دادستان ایالت ایلینوی به هیأت منصفه اعلام کرد که پیترسون رفتار خشونت‌آمیزی با همسر سوم خود داشته است زیرا همسرش به او فشار آورده بود که بخشی از حقوق بازنشستگی و دیگر دارایی‌هایش را به نام او کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها