کد خبر: ۷۰۷۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
  به نقل از سايت دولت، وزير ورزش و جوانان گفت:‌ هديه ويژه دولت به مدال آوران المپيک لندن براي نشان طلا، نقره و برنز به ترتيب 200 ، 150 و 100 سکه خواهد بود.

عباسي در حاشيه جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: براي الهه احمدي نيز يک دستگاه اتومبيل به عنوان جايزه ويژه در نظر گرفته ايم.


وي روحيه کاروان المپيکي ايران را بسيار مطلوب توصيف کرد و گفت: آنها با اعتماد به نفس قابل توجهي در اين مسابقات ظاهر شدند. از نکات مثبت اين دوره از المپيک اين است که ما در گذشته درخصوص رشته کشتي، تکواندو و وزنه برداري اميد داشتيم اما در اين دوره در بخش تيراندازي، تنيس روي ميز و بوکس نيز ورزشکاران ما خوب ظاهر شدند.


وي افزود: مقام ششمي خانم الهه احمدي و تلاش نوشاد عالميان نيز مويد همين مطلب است که ورزشکاران ما قوي تر ظاهر شدند. مهمترين ديدار کاروان ورزشکاران ايراني هفته آينده خواهد بود که حتما خودم حضور خواهم يافت.


عباسي در پاسخ به سوالي مبني براينکه علت حضور نداشتن برخي مسئولان در زمان مسابقات ورزشکاران ما چه بوده است گفت: تا آنجا که مي دانم مسئولان مربوط حضور خوبي داشته اند اما اين موضوع را پيگيري خواهم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها