کد خبر: ۷۰۸۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۰۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
سیدمحسن میرحاجی در هشداری به دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی اگر بخواهد با انگلیس حقیر تجدید رابطه کند، قطعا با برخورد و عکس‌العمل شدیدی از سوی دانشجویان و آحاد امت حزب‌الله مواجه خواهد شد.

سیدمحسن میرحاجی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه اخباری شنیده شده است که بن والیس رئیس میز ایران در پارلمان انگلیس قصد ملاقات با دستگاه دیپلماسی را دارد، گفت: بر اساس اخباری که به دست ما رسیده دستگاه دیپلماسی به دنبال تجدید رابطه با کشور انگلیس از طریق بن‌والیس است.

میرحاجی در هشداری به دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی اگر بخواهد با انگلیس حقیر تجدید رابطه کند، قطعا با برخورد و عکس‌العمل شدیدی از سوی دانشجویان و آحاد امت حزب‌الله مواجه خواهد شد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت‌های انگلیس برای برقراری رابطه با ایران تصریح کرد: کشور انگلیس برای تحقق اهداف استعماری و خبیثانه خود رابطه با ایران را دنبال می‌کند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برای جنبش دانشجویی جای تعجب دارد، کشوری که در مقابل تمام ارزش‌ها، آرمان‌ها و منفعت ملت ایران ایستاده است و همیشه با فتنه انگیزی‌های خود ضررهایی را به ملت ایران وارد کرده است، چگونه دستگاه دیپلماسی با چنین کشوری به دنبال برقراری رابطه است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم ایران و دانشجویان انقلابی از فتنه انگیزی انگلیس در کشور خود خسته شده‌اند، گفت: مردم ایران و دانشجویان نمی‌گذارند حتی کوچکترین مسئول انگلیسی به ایران بیاید و رابطه دیپلماسی با ایران از سر گرفته شود.

این فعال دانشجویی در هشداری به رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: دانشجویان به رئیس دستگاه دیپلماسی هشدار می‌دهند که هر چه سریع‌تر این اقدام خود را برای برقرای رابطه با انگلیس تعطیل کنند.

وی افزود: در صورتی که دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی قصد برقراری رابطه با انگلیس را داشته باشد، امت حزب‌الله سخت‌ترین برخوردها را با دستگاه دیپلماسی خواهد داشت.

میرحاجی با بیان اینکه وقتی مردم ایران تمایلی به برقراری رابطه با انگلیس را ندارند، اضافه کرد: بر این اساس ما معنای برقراری رابطه از سوی دستگاه دیپلماسی کشور را با انگلیس حقیر متوجه نمی‌شویم.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید اهداف مردم را تحقق بخشد، گفت: طرح رابطه با انگلیس جزو اهداف مردم نمی‌باشد و در پازل مردم جای نمی‌گیرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس باید هر چه سریع‌تر موضوع برقراری رابطه با کشور انگلیس پیگیری کند، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باید عاملین برقرار رابطه با انگلیس را مشخص کند و آنها را به مجلس معرفی کند.

میرحاجی با اشاره به اینکه انگلیس حقیر ورود به داخل مرزهای جمهوری اسلامی را حتی نمی‌تواند در خیال خود بیاورد،‌ تصریح کرد: به عاملین برقراری رابطه با انگلیس هشدار می‌دهیم که اگر هر چه سریع‌تر از این اقدام خود دست برندارند و از حضور نماینده انگلیس حقیر به ایران جلوگیری نکنند، جنبش دانشجویی سخت‌ترین برخوردها را با دستگاه دیپلماسی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۲
۳
برو بابا نفست از جای گرم درمیاد .
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
خفه شو ناشناس .
توطئه جزیره انگلیس که سالها نفت ایران را مجانی به غارت برد و در سالهای جنگ جهانی عامل کشتار 5 میلیون ایرانی بیگناه بود و ایجاد قعطی مصنوعی و هزاران جنایت دیگر از زمان مشروطه و انقلاب و جنگ با عراق همیشه برای مردم این سرزمین آشکار است . هم اکنون این جزیره محل و لانه ضد انقلاب و عوامل فتنه 88سال مثل مهدی بهرمانی رفسنجانی فرزند هاشمی رفسنجانی است.
این جزیره محل و پناهگاه روباه صفتانی مثل سلمان رشدی . اکبر گنجی. سروش. کدیور.مهاجرانی و ... هزاران نفر ضد قرآن و ضد امام زمان (ع) و ضد خدا و عوامل فتنه سبز است.
این جزیره صهیونیست نشین همیشه برای ما ملت ایران مهره سازی کرده و میکند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها