کد خبر: ۷۰۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۹ آذر ۱۳۸۹
به گزارش خبرنگار سياسي شبكه خبري آتي نيوز، يك فايل صوتي از "ن د" كه به عنوان شاعر و طنزپرداز در برخي رسانه‌هاي نزديك به اصلاح‌طلبان فعاليت دارد، منتشر شده كه شامل مضاميني اهانت بار به ساحت مقدس امام زمان (عج) است.

در اين فايل صوتي وي در حال قرائت شعري که ساخته خودش است ، ادبيات به دور از شان امامت در آن بكار گرفته شده است.

"ن د"پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در برخي همایش‌هاي اصلاح‌طلبان شعرهايي در وصف اين جريان سياسي مي‌سرود و در ميتينگ‌هاي انتخاباتي نيز از اين شعرهاي بعضا طنز استفاده مي‌كرد.
 
امروز سایتهای ضدنظام خبر دستگیری "ن د" را منتشر نموده و پس از جوسازی های کاذب و افشاگری بعض منابع خبری که آزادی وی را اعلام نمودند مجبور به تکذیب خبر خودشان مبنی بر دستگیری وی را اعلام نمودند.
 
شعر سروده وی که در وصف محمدخاتمی سروده بود و یکبار هم در حضور وی قرائت شده بود بسیاری از توجهات را به سوی خود جلب کرد.
 
بنا به گزارش آتی نیوز چند سال قبل در نشریه داخلی دانشگاه امیرکبیر نمایشنامه ای توهین آمیز چاپ شده بود که احساسات مردم را برانگیخته و با برخورد مناسب مسئولین آن موضوع فیصله پیدا نمود.
 
حمیدیان یکی از کارشناسان دینی در این خصوص به خبرنگار آتی نیوز گفت:جا دارد مسئولین ذیربط با برخورد قاطع با این افراد جلوی جریحه دار شدن احساسات مذهبی را بگیرند چرا که اینان همانند سلمان رشدی مرتد بوده و باید با برخورد سریع و قاطع دستگاههای مسئول جلوی هرگونه اهانت های اینچنینی گرفته شود.
وی همچنین ادامه داد در آستانه ماه محرم اگر برخورد با این فرد نشود ممکن از هیئات مذهبی و مردم حسینی احساساتشان جریحه دار شده و اقداماتی را انجام دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها