کد خبر: ۷۱۲۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
نخستین بانوی پینگ‌پنگ باز ایرانی در المپیک: بسیار خوشحالم که با پوشش اسلامی در رشته تنیس روی میز در المپیک لندن شرکت کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در مراسم استقبال از این ورزشکار شایسته کرمانشاهی، علاوه بر اعضای جامعه ورزش تنیس روی میز استان، معاون توسعه امور ورزش و سایر مسئولان ورزش استان نیز حضور داشتند.

شهسواری در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، سطح رقابت‌های المپیک را بسیار بالا عنوان کرد و اظهار داشت: از نظر رنکینگ جهانی من در رده 491 بودم و او در رده 292، فکر می‌کنم اگر شانس می‌آوردم نتیجه به نفع من به پایان می‌رسید.

وی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که با پوشش اسلامی در رشته تنیس روی میز در المپیک لندن شرکت کردم و از اینکه متوجه شدم چندین نفر دیگر، مانند من از کشورهای دیگر با حجاب هستند بسیار خوشحال‌تر شدم.

شهسواری خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که بانوان پینگ‌پنگ ایران روند رو به رشدی را در پیش دارند و در آینده پیشرفت خواهیم کرد.

ندا شهسواری در اولین تجربه خود در رقابت‌های المپیک با نتیجه 4 بر 3 مغلوب اوشایکه از نیجریه شد که پنجمین المپیک خود را تجربه می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها