کد خبر: ۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۱۲ آذر ۱۳۸۹
حضرت آیت الله جوادی آملی در نماز جمعه این هفته قم که به امامت آیت الله حسینی بوشهری در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، حضور پیدا کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، در نماز جمعه این هفته قم(12آذرماه) که با حضور شخصیت های مختلف حوزوی، مدیران استان و اقشار مختلف مردم در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، حضور یافت.

براساس این گزارش، نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) اقامه شد و شخصیت‌های مختلف علمی و حوزوی از جمله حضرت آیت‌‌الله عبدالله جوادی آملی، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس، مدیران استان قم، شماری از اعضای مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نماز جمعه حضور داشتند.

گفتنی است، پس از استعفای حضرت آیت الله جوادی آملی از امامت جمعه قم،‌ برخی از رسانه‌ها تلاش کردند تا این موضوع را سیاسی نشان دهند که وی با حضور چندین باره خود در نماز جمعه قم، خط بطلانی بر تمامی این نظریات واهی کشیده است.

شماری از استانداران و ائمه جمعه سراسر کشور که در آستانه ماه محرم الحرام و به منظور شرکت در گردهمایی ها و همایش های استانی طلاب و فضلای شهرستان ها و استان های مختلف کشور در قم حضور یافته اند نیز در نماز جمعه این هفته قم شرکت کردند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری امام جمعه قم نیز در خطبه های نماز جمعه، با محکوم کردن ترور دو استاد برجسته دانشگاه های کشور، شهادت استاد شهریاری را به جامعه علمی کشور و خانواده آن شهید تسلیت گفت و این حادثه را طراحی سرویس های جاسوسی استکبار جهانی و اجرای مزدوران داخلی آنان ارزیابی کرد.

وی این گونه اقدامات تروریستی را نشانه عجز و ناتوانی و زبونی دشمنان نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: ما به صراحت اعلام می کنیم ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی راه و مسیر خود را پیدا و مشخص کرده است و دشمنان بدانند که با این گونه اقدامات کور و بزدلانه نمی توانند مانعی در سر راه پیشرفت های شگرف ایران اسلامی ایجاد کنند.

تحلیل مسائل روز جامعه و مسائل بین المللی، ضرورت توجه و عنایت دانشگاهیان و حوزویان به فراخوان رهبر انقلاب در خصوص تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، محکوم کردن حادثه ترور دو استاد دانشگاه کشور، لزوم الگوگیری مجلسیان از شهید مدرس و تلاش برای سربلندی نظام و کمک به دولت در اجرای طرح های مهم، ارزیابی روز دانشجو و توصیف این روز به روز تاریخی بصیرت دانشجویان و تحلیل سفر سعد حریری نخست وزیر کشور لبنان به ایران، از مهم ترین محورهای سخنان آیت الله حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها