کد خبر: ۷۳۷۸۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
وقتی که روزنامه اصولگرای! ۱۹ دی تریبون آقای هاشمی می شود:
روزنامه 19 دی استان قم که چندی پیش با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار سراسری را گرفت و به عنوان اولین روزنامه سراسری قم تحت عنوان روزنامه حامی جریان و شخصیت های اصولگرا فعالیت می نماید. این روزنامه در موارد متعددی با استفاده از اخبار منتشر شده در سایت همیشه فیلتر نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی اخبار متعددی را همسو با طیف شکست خورده اصلاحات منتشر نموده است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - روزنامه 19 دی استان قم که چندی پیش با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار سراسری را گرفت و به عنوان اولین روزنامه سراسری قم تحت عنوان روزنامه حامی جریان و شخصیت های اصولگرا فعالیت می نماید.

این روزنامه که پیش تر نیز در سابقه خود حمایت های فراوانی را در خصوص موضع گیری ها و جهت گیری هایی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را داشت در چند سال گذشته با انتشار اخبار جریان اصولگرایی تمامی تلاش خود را برای همسو نشان دادن سیاست های این روزنامه با اصول و ارزش های اصولگرایی به کار گرفت به طوری که در انتخابات گذشته نیز با انتشار مداوم اخبار جبهه متحد اصولگرایان از حامیان رسانه ای جدی این جبهه و نامزدهای اوصولگرا در استان قم به شمار می آمد.



حال با پایان رسیدن نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین گذشت چند ماه از این انتخابات شاهد هستیم روزنامه 19 دی اصولگرا تبدیل به تریبون حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در استان قم شده است.

این روزنامه به انتشار اکثر سخنرانی ها و وضع گیری های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش فراوانی را برای تحت پوشش قرار دادن سخنان آقای هاشمی رفسنجانی می نماید.

این در حالی است که چندی پیش نیز این روزنامه برای چندین بار اقدام به انتشار مطلبی در حمایت برخی از عاملین و مسببین فتنه 88 در مطلبی با عنوان "ضرورت وحدت علمای‌مبارز" پرداخته بود.

همچنین تحریریه این روزنامه در موارد متعددی با استفاده از اخبار منتشر شده در سایت همیشه فیلتر نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی اخبار متعددی را همسو با طیف شکست خورده اصلاحات منتشر نموده است.

انتشار اخبار این چنین سایت ها، آنقدر در این روزنامه اصولگرا عمومیت دارد که به جای استفاده از فیلتر شکن برای مشاهده اخبار منتشر شده در نسخه جدید سایت آینده نیوز می توان به روزنامه 19 دی و یا سایت این روزنامه مراجعه نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها