کد خبر: ۷۳۸۹۰
زمان انتشار: ۰۱:۵۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
وقتی که روزنامه اصولگرای! ۱۹ دی تریبون آقای هاشمی می شود:
روزنامه 19 دی استان قم که چندی پیش با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار سراسری را گرفت و به عنوان اولین روزنامه سراسری قم تحت عنوان روزنامه حامی جریان و شخصیت های اصولگرا فعالیت می نماید. این روزنامه در موارد متعددی با استفاده از اخبار منتشر شده در سایت همیشه فیلتر نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی اخبار متعددی را همسو با طیف شکست خورده اصلاحات منتشر نموده است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - روزنامه 19 دی استان قم که چندی پیش با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار سراسری را گرفت و به عنوان اولین روزنامه سراسری قم تحت عنوان روزنامه حامی جریان و شخصیت های اصولگرا فعالیت می نماید.

این روزنامه که پیش تر نیز در سابقه خود حمایت های فراوانی را در خصوص موضع گیری ها و جهت گیری هایی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را داشت در چند سال گذشته با انتشار اخبار جریان اصولگرایی تمامی تلاش خود را برای همسو نشان دادن سیاست های این روزنامه با اصول و ارزش های اصولگرایی به کار گرفت به طوری که در انتخابات گذشته نیز با انتشار مداوم اخبار جبهه متحد اصولگرایان از حامیان رسانه ای جدی این جبهه و نامزدهای اوصولگرا در استان قم به شمار می آمد.



حال با پایان رسیدن نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین گذشت چند ماه از این انتخابات شاهد هستیم روزنامه 19 دی اصولگرا تبدیل به تریبون حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در استان قم شده است.

این روزنامه به انتشار اکثر سخنرانی ها و وضع گیری های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش فراوانی را برای تحت پوشش قرار دادن سخنان آقای هاشمی رفسنجانی می نماید.

این در حالی است که چندی پیش نیز این روزنامه برای چندین بار اقدام به انتشار مطلبی در حمایت برخی از عاملین و مسببین فتنه 88 در مطلبی با عنوان "ضرورت وحدت علمای‌مبارز" پرداخته بود.

همچنین تحریریه این روزنامه در موارد متعددی با استفاده از اخبار منتشر شده در سایت همیشه فیلتر نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی اخبار متعددی را همسو با طیف شکست خورده اصلاحات منتشر نموده است.

انتشار اخبار این چنین سایت ها، آنقدر در این روزنامه اصولگرا عمومیت دارد که به جای استفاده از فیلتر شکن برای مشاهده اخبار منتشر شده در نسخه جدید سایت آینده نیوز می توان به روزنامه 19 دی و یا سایت این روزنامه مراجعه نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رسولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۴
۱۱
ادب را رعایت کن ایت الله هاشمی رفسنجانی است . ضمنا با کوچک کردن دیگران خاصه بزرگان ما تو بزرگ نخواهی شد زیرا هاشمی در فلب ماست و ما از تو و حامیان کوتوله ات متنفریم . حالا اگر مردی این نظر را تو ی سایتت بگذار . خدا هدایتت کند
پاسخ
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
عزیز دلم کی شد ایت الله؟چند سال درس خارج داشته که ایت الله بشه؟ببین به چه کسانی ایت الله میگن تحقیق کن بعد بگو ایت الله....... بله ایاشن ایت اللهی هستند که در روزنامه جمهوری ازشون یاد میشه
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
سلام بر برادر رسولی عزیز!
من البته نمی دانم ابن روزنامه دقیقا چه کرده اما:
1- چه کسی از علما به آقای هاشمی اجازه روایت داده؟ آیت اللهی از دل نیترهای معنی دار روزنامه جمهوری اسلامی در نمی آد!
2- البته آقای هاشمی یک روزگاری در قلب ما هم جا داشت! اما ظاهرا خیلی به مذاقشان خوش نیامد و الان جند سالی است که از قلبهای مومنین (که آسمان و زمین هم در آن جا می شود) رحلت فرموده اند و در مناطق بد آب و هوای تهران در یک بیغوله ای مشغول درس و بحث در راه رضای حدا و انگلیس هستند!
3- در مورد فرزندان عزیز ایشان هم که ظاهرا فعلا در ماموریتهای طاقت فرسای خارجی مشغول تبلیغ برای نظام اسلامی و حمایت از مستضعفان جهان هستند حرفی نمی زنیم مبادا خاطر مبارکتان آززده شود و ما را هم به بی ادبی متهم فرمایید.
والحمدلله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۴
۷
مگه هاشمی اصولگرا نیست ؟تا زمانی که رسانه ای در خدمت اهداف عده ای باشه ان رسانه در خدمت اسلام است اااااااااا و اگر واقعیتی را بگه که با مذاق شما سازگار نباشه ضد دین محسوب میشه اااااااااا بگردم اشتها را
پاسخ
رضامحمودي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳
۴
شما كه خيلي خبراتون از بي بي سي واسو شيتدپرس وحتي يك خبر از يك روزنامه رژيم اشغالگر قدس داشتيد
پاسخ
مطلع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
چرا وِیژه نامه مجلس شورای اسلامی قم فقط به این روزنامه تعلق گرفته مگه بقه روزنامه های در قم حق ندارن؟
من خودم صاحب امتیاز یک هفته نامه در قم هستم و می دونم که چه خبره. آقای .....
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
عزیزم هاشمی هاشمیه وبا این کارای شما هم نه تنها از شخصیتش کم نمیشه بلکه به ابهتش افزوده خواهد شد
زنده باد علی اکبر هاشمی رفسنجانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها