کد خبر: ۷۳۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۱ آذر ۱۳۸۹
جريان فتنه بازخواني حوادث گذشته و تبديل آن به يك موج خبري عليه جمهوري اسلامي ايران را در دستور كار خود قرار داده است.

 "جوان آنلاين " نوشت: به تازگي اتاق فكر فرقه سبز طي يك طراحي جديد عليه نظام جمهوري اسلامي قصد دارد با بررسي اعدام شماري ازعناصر گروهك‌هاي تروريستي و ضد انقلاب در سال 67 آن را به موضوعي به عنوان نقص حقوق بشري دست مايه فعاليت خود قرار دهد و از آن بهره برداري تبليغاتي نمايد.

گفته مي شود اتاق فكر فرقه سبز گروهي را در قم مامور بررسي همه جانبه اعدام‌‌هاي اعضاي گروهك هاي ضدانقلاب در سال 67 كرده است.
اين گروه ماموريت پيدا كرده‌اند ضمن بررسي فقهي و پژوهشي اين موضوع با "م .ت " مصاحبه‌هايي انجام داده تا وي اعتراضاتي برخي افراد همچون مرحوم منتظري به اين اعدام ها را مجددا مطرح كند.

در پشت پرده اين اقدام مرد خاكستري اصلاحات قرار دارد و وي درصدد است تا با اين اقدامات، اعدام‌هاي اعضاي شورشي منافقين و گروهك‌هاي ضدانقلاب در زندان‌ها را به يك پروندة حقوق بشري عليه نظام در مجامع جهاني تبديل كند.

گفتني است موضوع برجسته‌سازي اعدام‌هاي شماري از عناصر ضد انقلاب در سال 67 و تبديل آن به پرونده‌اي حقوق بشري عليه ايران از گذشته تاكنون جزوء فعاليت‌هاي اصلي گروهك‌هاي برانداز و تروريستي بوده است.

چندي پيش هم مصطفي تاجزاده عضو بازداشتي مركزيت حزب مشاركت در به اصطلاح توبه نامه اي به اعدام‌هاي عناصر گروهك هاي تروريستي در سال 67 معترض شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها