کد خبر: ۷۴۱۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

فارس، علی اصغر عنابستانی پیس‌از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس به سمت پیروزی مردم فلسطین و نابودی استکبار جهانی و در راس آن‌ها اسرائیل غاصب در حرکت است.

وی با بیان اینکه نشانه‌های ضعف رژیم غاصب اسرائیل مشخص شده است، افزود: اسرائیل که در جنگ 24 ساعته توانست تمام کشورهای عربی را شکست دهد اکنون در جنگ 33 روزه مغلوب کشور کوچک لبنان شده که این از نشانه‌های ضعف و در مسیر نابودی قرار گرفتن رژیم صهیونیستی اسرائیل است.

عنابستانی قدس را یک روز جهانی و بین‌المللی برای تمام مردم مسلمان دنیا دانست و بیان داشت: هر چه تاثیر این روز در سطح جهان بیشتر باشد، دشمن حساسیت بیشتری را به این موضوع نشان خواهد داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان اسلام از روز قدس ضربه‌های سنگینی را خورده و از این روز به شدت هراس دارد، و با تمام وجود در حال برنامه‌ریزی برای خنثی سازی برنامه‌های این روز از سوی مسلمانان است، اما باید این را بداند که هرگز به خواسته‌های خود نخواهد رسید.

عنابستانی با بیان اینکه روز قدس سال جاری ویژگی‌های خاص خود را دارد، اذعان داشت: سوریه که در طول چندین سال گذشته در خط مقدم مقاومت و ایستادگی برای حمایت از آرمان‌های فلسطین قرار داشت، در حال حاضر دارد تاوان حمایت از مردم فلسطین را می‌خورد.

وی اذعان داشت: مردم ایران باید در این روز با حضور در صحنه‌ها برای حمایت از مردم سوریه که چوی مقاومت را می‌خورد، و همچنین مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی سر دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جریان بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: در طول دو سال گذشته جریان‌های بیداری اسلامی یا به تعبیر دیگر جریان بهار عربی شکل گرفته و دشمن که از این موضوع به شدت از این موضوع هراس دارد، در تلاش است که این موضوع را تحت تاثیر مسائل اقتصادی جلوه دهد.

وی با بیان اینکه در نخستین روزهای انقلاب ایران به دنبال صدور انقلاب خود بوده تصریح کرد: این صدور انقلاب با حمله نظامی شکل نمی‌گیرد بلکه باید این انقلاب در قلب مردم نفوذ پیدا کند.

عنابستانی ادامه داد: در طول سالیان گذشته ایران با صدور انقلاب خود به کشورهای منطقه به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده، چراکه با وجود مخالفت کشورهای آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی از پیشرفت‌های روز دنیا عقب نمانده بلکه با سرعت هر چه تمامتر مسیرهای رشد و ترقی را طی کرده است.

وی اذعان داشت: کشورهای عربی با الگو گرفتن از ایران اسلامی متوجه شده‌اند که می‌شود بدون حمایت کشور آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی مستقل و هم در مسیر خداپرستی زندگی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشورهای دست‌نشانده کشورهای آمریکا و اروپایی در منطقه گفت: در حال حاضر حکومت‌هایی که عروسک کشورهای غربی بوده‌اند دیگر وجود ندارند و تاوان ذلت خود را پس می‌دهند.

عنابستانی به حوادث اخیر سوریه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در کشور سوریه مردم پیرو دولت هستند، اما متاسفانه مخالفان دولت روسیه که از کشورهای دیگر هستند با مسلح شدن به وسیله پول‌های نفت عربستان به دنبال مخالف جلوه دادن حرکت بیداری اسلامی در سوریه هستند.

وی با بیان اینکه دنیا در حال حرکت در پیچ تاریخی خود است، گفت: ملت ایران باید با هوشیاری خود حرکت این پیچ تاریخی دنیا را به سمت اندیشه‌های اسلامی تغییر دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مردم این استان درطول دوران انقلاب همواره در جبه‌های مختلف مبارزه حق علیه باطل همواره جزء پیشتازان در این زمینه بوده‌اند که نیازی به تعریف کردن من از آن‌ها نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها