کد خبر: ۷۵۳۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

يك فعال فرهنگي گفت: مي توانستيم از ظرفيت هاي «مختارنامه» در سوريه استفاده كنيم.

علي محمد مودب با اشاره به مسائل جاري در سوريه و استفاده از ظرفيت سريال هايي چون «مختارنامه» گفت: حوادثي مانند سوريه تجربه بسيار خوبي براي ما هستند و بايد بسيار دقت كنيم و اين روحيه حماسي را جدي بگيريم. به نظر من «مختارنامه» سريال بسيار خوبي بود ولي ما از اين مجموعه كم استفاده كرديم و مي توانستيم از آن به عنوان يك پديده بهتر استفاده كنيم. موسيقي، پوستر و عكس ها و... مي توانستند بهتر مورد استفاده قرار بگيرند و حتي از طرح لباس هاي آن بر روي لباس ها و دفترچه هاي خود استفاده كنيم. درحالي كه با بودجه چند ميلياردي سريال مي سازيم اما نمي توانيم از آن به خوبي بهره بگيريم و نفوذ آن را قوي تر كنيم و با اين كار توليد اقتصادي داشته باشيم.
 
اين شاعر انقلاب همچنين پيشنهاد داد: اين روزها كه به شدت بازار تاسيس شبكه هاي تلويزيوني داغ شده، پيشنهاد مي كنم شبكه اي با محوريت مسائل حماسي و رزمي تاسيس شود. ما در ادبيات گذشته خود به وفور مباحثي از قبيل پهلواني، فتوت و عياري داشتيم و اين موضوعات در داستان هاي عاميانه و بزم ما نيز وارد شده بودند.
 
نويسنده كتاب «عاشقانه هاي پسر نوح» در ادامه به فارس افزود: درحال حاضر جاي خالي موضوعات حماسي در رسانه ما به شدت احساس مي شود و اين جاي خالي بسيار خطرناك است. اين امر روي روحيات اجتماعي ما بسيار تاثير مي گذارد. به نظر من موضوع رزم بايد در مدرسه، دانشگاه، انديشه و ... به تناسب محيط ها حضور داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها