کد خبر: ۷۵۴۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
تهيه كننده فيلم سينمايي «فرشتگان قصاب» از عقد قرارداد با بازيگران افغاني اين فيلم تا پايان هفته خبر داد.

«محمد قهرماني» تهيه كننده سينما در گفت و گو با فارس درباره روند توليد فيلم سينمايي «فرشتگان قصاب» گفت: اين فيلم قرار بود پس از پايان ماه مبارك رمضان كليد بخورد، اما بازنويسي و اصلاح فيلمنامه شروع فيلمبرداري را به تاخير انداخت. در حال حاضر فيلمنامه را براي ترجمه فرستاديم و به احتمال زياد قبل از پايان شهريور يا اوايل مهر ماه «فرشتگان قصاب» كليد مي خورد.

وي ادامه داد: بيشتر فيلمبرداري اين فيلم در لبنان است و بازبيني لوكيشن هاي آن نيز انجام شده است. در مورد انتخاب بازيگران هم بايد بگويم تا پايان هفته با بازيگران افغاني قرارداد مي بنديم.

به گزارش فارس، فيلم «فرشتگان قصاب» به طور كلي به قاچاق اعضاي بدن مي پردازد كه در حقيقت نمادي از اتفاقي است كه در هر كشور اشغال شده رخ مي دهد. اگر بدن را به عنوان سرزمين اشغال شده بدانيم، اشغالگر به دنبال آن است كه ماهيت بدن را از آن جدا كند. در لايه هاي فيلم تلاش مي شود اين مفهوم را به مخاطب انتقال دهد و داستان حول محور پنج شخصيت اصلي مي گذرد كه همگي از بازيگران خارجي خواهند بود، گويش فيلم افغاني و انگليسي است و شخصيت ها امريكايي، انگليسي صحبت مي كنند و افغاني ها هم به فارسي دري صحبت خواهند كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها