کد خبر: ۷۵۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
سيتي در حالي گام به آنفيلد مي گذارد که سرخيو آگوئرو گلزن تراز اولش را به همراه نخواهد داشت.
برندان راجرز در جريان بازي 5شنبه شب تيمش مقابل تيم هارتس در مرحله مقدماتي ليگ اروپا به تعدادي از مهره هاي کليدي اش استراحت داد تا در بازي حساس اين هفته ليگ برتر آنها را قبراق و تازه نفس، در اختيار داشته باشد. استيون جرارد، لوئيس سوارس، مارتين اسکرتل و گلن جانسون در بازي با سيتي به ترکيب اصلي تيمشان باز خواهند گشت. خوسه انريکه هم بعد از غيبت در ديدار هفته اول ليورپول در ليگ برتر به دليل مصدوميت درجريان جلسه تمريني، به ترکيب اصلي ليورپول ميزبان باز خواهد گشت.

 دانيل اگر هم بعد از کارت قرمزي که در ديدار با وست بروم دريافت کرد، براي يک جلسه از همراهي تيمش غايب خواهد بود و اندي کارول و جو کول به دليل مصدوميت شانس کمرنگي براي حضور دراين بازي دارند.



از سوي ديگر روبرتو مانچيني مربي سيتي هم سرخيو آگوئرو، مهاجم آرژانتيني تيمش  را به دليل مصدوميت ازناحيه زانو درديدار با ساوثهمپتون، براي يک ماهي در اختيارنخواهد داشت. انتظار مي رود که ماريو بالوتلي بعد از سپري کردن بيماري چشمي اش به ترکيب اصلي سيتي بازگشته و درکنار تبس به ميدان برود.


 گرث بري و ميکا ريچاردزهم به دليل مصدوميت در ترکيب تيم ميهمان قرار نخواهند گرفت و از همين رو جک رادول در آنفيلد روانه ميدان مي شود




 *** آيا مي دانستيد؟



*ليورپول از ماه مي سال 2003 به بعد هيچ وقت در خانه به سيتي نباخته. درآن ديدار گل ديرهنگام نيکلا آنلکا سرنوشت بازي را تغيير داد  




*ليورپول در ديدار هفته گذشته اش در هفته اول رقابتهاي ليگ برتر با نتيجه 0-3 مغلوب وست بروم شد و اين بدترين شروع ليورپول در تاريخ رقابتهاي ليگ برتر، در هفته اول اين رقابتهاست .




*آخرين پنالتي اي که براي ليورپول مبدل به گل شد، در ديدار اين دو تيم در 25 ژآنويه توسط استيون جرارد زده شد


*اگر رينا در درون دروازه ليورپول قرار بگيرد با رکورد حضور گريم سونس و آلن کندي در ليورپول که 359 بازي است برابري خواهد کرد.  




*جو آلن بعد از بازي کردن مقابل هارتس در مرحله مقدماتي ليگ اروپا، در دو حضور در ترکيب ليورپول، آمار 100 پاس را مقابل نامش ثبت کرد که 96 تا از اين 100 پاس، صحيح بود.




*منچسترسيتي حالا 7 برد متوالي درليگ برتر را در مقابل خود مي بيند.




*در طول سالهاي 2010 تا 2012، جو هارت برترين دروازه باني بود که بيشترين کلين شيت (عدم دريافت گل در بازي ها) را با عدد 35 به نام خودش ثبت کرد. په په رينا با 26 کلين شيت در رده دوم است.




*ليورپول پيشنهاد 20 ميليون پوندي سيتي براي جذب دانيل آگر را در بازار نقل و انتقالات تابستاني را رد کرد.




*آخرين باري که شاگردان روبرتو مانچيني نتوانستند به پيروزي برسند، مصاف اين تيم در ورزشگاه اميريتس در تاريخ 8 آوريل بود که با برد 0-1 آرسنال برگزار شد. شکستي که در آن تاريخ اميدهاي سيتي براي کسب عنوان قهرماني ليگ برتر را تاحدودي کمرنگ کرد.




*سمير نصري و کارلوس تبس اين فصل را در اوج آغاز کرده اند. هر دوي آنها در ديدار کاميونيتي شيلد مقابل چلسي و اولين بازي سيتي در فصل جديد ليگ برتر مقابل ساوثهمپتون به گل رسيدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها