کد خبر: ۷۶۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۳۰ آذر ۱۳۸۹

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هیچ عاملی مانع ما برای ارائه خدمات به مردم استان نخواهد شد حتی اگر برای این کار کارگزاران دولت جان خود را نیز از دست بدهند .

مهندس علی محمد آزاد در گفتگویی اختصاصی با زهدان پرس اظهار داشت : حادثه ترورستی چابهار یکبار دیگر ماهیت تروریست ها را نشان داد که برای انها شیعه ، سنی ، کودک ، زن و بزرگسال ، نظامی و غیر نظامی فرقی نمی کند.

استاندار با اشاره به اینکه حتی غیر مسلمان ها کشتن کودک و زن بی گناه را زشت و ناپسند می شمارند، افزود: تروریست های وهابی در این جنایت حتی به نوزاد دو ماهه و کودک چهار ساله و دختر دوازده ساله رحم نکردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن چشم دیدن پیشرفت های چشمگیر چابهار در بخش های مختلف منجمله دانشگاه ، اسکله های صیادی، راه و راه آهن را ندارد و چنین جریاناتی درصدد توقف توسعه این منطقه مهم اقتصادی سیستان و بلوچستان می باشند.

استاندار تاکید کرد: این حادثه هیچگونه تاثیری بر روند عمران و پیشرفت و آبادانی چابهار نخواهد گذاشت و دولت با عزم بیشتری برای خدمت رسانی به مردم چابهار تلاش خواهد کرد .

آزاد با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم محروم سیستان و بلوچستان یک توفیق الهی را می طلبد، تاکید کرد: هیچ عاملی مانع ما برای ارائه خدمات به مردم استان نخواهد شد حتی اگر برای این کار کارگزاران دولت جان خود را نیز از دست بدهند .

وی خاطر نشان کرد : مردم چابهار در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح طرح های عمرانی و آبادنی بزرگ و کوچک بیشتری خواهند بود و عزم نظام برای تبدیل کردن چابهار به یک قطب مهم افتصادی در کشور و بالا رفتن سطح رفاه عمومی مردم استان بیشتر از گذشته شده است.

مهندس علی محمد آزاد ادامه داد:  محکومیت های گسترده بین اللملی در سرتاسر کشورهای اسلامی نشان می دهد که چنین جریاناتی در جهان اسلام نیز هیچ حایگاهی نداشته و امت اسلامی از اینگونه افراط گری ها خسته نشده است.

وی افزود: حادثه تروریستی چابهار نشان داد که جمهوری اسلامی در خط مقدم جبهه جهاد جهان اسلام با جریانات افراطی و منحرف که به دنبال اسلام التقاطی و امریکایی هستند قرار گرفته است و این جهاد مقدس جمهوری اسلامی به بیشتر شدن محبوبیت کشورمان را در میان امت اسلامی منجر خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: حادثه تروریستی چابهار نشان داد که این جریان افراطی به دنبال بدنام کردن اهل سنت و بلوچ در سطح کشور می باشد .

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که دشمن می خواهد حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان را به اهل سنت نسبت تاکید کرد : نظام با همکاری علما و سران طوایف و همه اقشار اهل سنت اجازه چنین کاری را به چنین گروه های مزدور و وابسته به دستگاه های جاسوسی غربی نخواهد داد .

آزاد تصریح کرد: عاملین جنایت چابهار با کشتن شهروندان  اهل سنت چابهار به دنبال انتقام از اهل سنت به خاطر ارادتشان به اهل بیت و جمهوری اسلامی بودند.

استاندار خاطر نشان کرد: ترس از الگو شدن سیستان و بلوچستان به عنوان منطقه ای که حفظ وحدت در راس امور آن هست از دیگر عواملیست که استکبار جهانی را وادار به اجبر  و تجهیز کردن تروریست ها در جنوب شرق کشور کرده است .

وی ضمن تشکر از هوشیاری و بیعت دوباره اقشار مختلف اهل سنت چابهار  با نظام جمهوری اسلامی، یبان کرد : راهپیمایی جامعه اهل سنت چابهار  پس از حادثه تروریستی ابراز تنفر عملی اقشار مختلف مردم بلوچ از  تروریست ها بود .

آزاد در ادامه  با بیان اینکه تروریست ها بازماندگان تفکر یزیدی می باشند افزود : چنین جریانات منحرفی به دنبال وارد کردن خرافات به مذهب اهل سنت می باشند که هوشیاری همه علما در خنثی کردن این طراحی شیطانی بسیار موثر خواهد بود.

استاندار در پایان تاکید کرد: شهادات عزاداران حسینی پیوند مردم را با سیدالشهدا و فرهنگ شهادت طلبی را مستحکمتر خواهد کرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۱ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
سلام
ما مردم بلوچ چابهار این جنایات را محکوم میکنیم

مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل

زنده باد ایران . جانم فدای وطن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها