کد خبر: ۷۶۷۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي جودوي نابينايان و کم بينايان گفت: فردا (شنبه) در سه وزن جودوکاران ما وارد تاتامي مي‌شوند و قول کسب دو تا سه مدال مي‌دهم.
خسرو گل‌کار پس از شکست نمايندگان وزن 81- کيلوگرم و 73- کيلوگرم گفت: شناني در گروه بازنده‌ها بود و 30 درصد توقعي هم که از او براي موفقيت داشتيم نتوانست برآورده کند. هر آنچه که قبل از مسابقه به وي گفته بوديم را اجرا نکرد و همين موضوع باعث شکستش شد.

وي در مورد شکست نتاج مقابل جودوکار روسي گفت: نتاج تلاش خود را کرد. وي در 10 ماه گذشته وزن بسيار زيادي کم کرده و در يک وزن پايين تر در پارالمپيک لندن حضور داشت و به همين دليل کم کردن وزن در شکست نتاج تاثير گذار بود.

سرمربي تيم جودو اظهار داشت: فردا (شنبه) در سه وزن جودوکاران ما وارد تاتامي مي‌شوند و قول کسب دو تا سه مدال مي‌دهم. پيش از اين انتظار داشتيم محمد رحمتي در نخستين روز به مدال طلا برسد که متاسفانه اين طور نشد.

گلکار خاطرنشان کرد: سه روز قبل از آغاز مسابقه با رحمتي صحبت کرده و به او توصيه کرده بوديم به هيچ عنوان در نخستين روز مسابقه براي شکست حريفش عجله نکند. حتي به او گفته بوديم نيازي نيست در همان آغاز مسابقه حريف خود را ضربه فني کند، اما او به حرف ما گوش نداد و متاسفانه در پايان به عنوان بازنده معرفي شد. شکست رحمتي ضربه بزرگي به کاروان ايران زد. به هر حال همه از او انتظار کسب مدال داشتند و پس از شکستش روحيه جودو کاران تضعيف شد. بعد از شکست رحمتي جودو کاران به شدت گريه مي‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها