کد خبر: ۷۷۰۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
انتشار نامه های موهون و بیانیه های غیر معقول با اسم برخی از زندانیان امنیتی از جمله راهکارهای برخی رسانه های فارسی زبان وابسته است.

به گزارش سرویس سیاسی رویداد، چند صباحی است که برخی از نامه های سیاسی و دارای ادبیات بسیار تند و شنیع با امضای مصطفی تاج زاده در رسانه های جریان فتنه منتشر می شود.
فخرالسادات محتشمی پور در گفتگوی تلفنی با خبرنگار رویداد گفت: هر چه از قول وی در سایت جبهه منحله مشارکت و سازمان مجاهدین منتشر می شود،مربوط به وی می باشد.
همچنین در بخش دیگری از اظهار نظر همسر مصطفی تاج زاده در خصوص چگونگی انتشار و خروج نامه ها از «قرنطینه» وی در زندان و خصوصا نامه هایی که خطاب به همسرش منتشر می شود، وی پاسخ داد که خود او نیز نامه ها را در سایت های اینترنتی می بیند.
حال سوال اصلی این است که چگونه وقتی بنا بر ادعای خانواده مصطفی تاج زاده، وی در انفرادی و بدون هیچ گونه امکان ارتباطی به سر می برد، این نامه های توهین آمیز را با ادبیاتی کاملا صخیف منتشر می نماید؟
محتشمی پور به خبرنگار رویداد گفته است که در خصوص نحوه راه یابی این نامه ها به رسانه های ضد انقلاب «برای ماهم سوال است» وی سپس تصریح می کند: تاج زاده به بازجویانش گفته بود کاری میکنم که زندان بی اثرشود.
پدیده انتشار نامه هایی این چنین سیاسی و تبلیغاتی چند سالی است که در محیط جریان های رانده شده و نا متعارف سیاسی کشور باب شده است .

البته مانور رسانه های ضد ایرانی بر روی افرادی چون مصطفی تاجزاده در حالی صورت می پذیرد که فیلم هایی از وی منتشر شده است که به عدم تقلب در انتخابات سال 88 و در عین حال همکاری با دستگاه های امنیتی اذعان میکند. 
اتهام زنی و شکستن نمکدان در کنار انبوهی از اطلاعات نادرست ناشی از عقده های شخصی، علل اصلی تهیه این نامه ها هستند که تنها سازندگان آن نیز چند رسانه دسته چندمی به شمار می آیند.
البته باید امیدوار بود روزی مسئولین زندانی ها و یا دستگاه امنیتی کشور در خصوص معمای خروج نامه هایی اینچنین از محیط زندان را توضیح داده و در صورت بروز چنین اتفاق هایی علل واقعی آنرا که ممکن است ناشی از سهل انگاری هایی بدیهی باشد را توضیح دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها