کد خبر: ۷۸۰۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون عمران مجلس از آماده شدن طرحی با قید دوفوریت برای تسریع در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی پیش از فرارسیدن فصل سرما خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، علی‌اکبر آقایی نماینده مردم سلماس و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آماده شده طرحی دو فوریتی برای تقویت و تسریع در اقدامات دولت در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی پیش از فرارسیدن فصل سرما خبر داد و اظهار داشت: این طرح به احتمال قوی در جلسه علنی فردای پارلمان، ارائه می‌شود.

وی افزود: طرح مذکور برای تسریع در بازسازی خرابی‌ها و جبران آسیب‌ها و خسارت‌های وارده به زلزله‌زدگان و نیز تقویت منابع مالی وام‌هایی است که به آسیب‌دیدگان پرداخت می‌شود.

نماینده سلماس در مجلس بر همین اساس یادآور شد: تشکیل ستاد راهبری بازسازی مناطق زلزله‌زده در استان نیز در این طرح دیده شده که در صورت تصویب نهایی آن، با تشکیل این ستاد، وظایف هر دستگاه مشخص می‌شود و می‌توان اطلاعات لازم درباره خسارت‌ها را جمع‌آوری و کارهای انجام شده را پشتیبانی کرد.

به گفته وی، در طرح مذکور همچنین معافیت‌هایی از نظر حق بیمه و یا پروانه‌های احداث در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در خاتمه تصریح کرد: تاکنون این طرح به امضای بیش از 20 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است که قطعاً در جلسه علنی فردای خانه ملت، تعداد امضاهای آن افزایش می‌یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها