کد خبر: ۷۸۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۰۹ دی ۱۳۸۹
حاجی زاده معاون استاندار قم:
معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: پايه‌هاي اعتقادي نسل سوم از نسل اول اگر مستحكم‌تر نباشد، ضعيف‌تر نيست و اين امر بارها ثابت شده‌ است.
احمد حاجي‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشيه بازديد از نمايشگاه حماسه عظيم 9 دي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تعبيري كه از هشت سال دفاع مقدس داريم طبق فرمايش مقام معظم رهبري معدن و ذخاير گرانبهايي است كه سال‌هاي سال مي‌توان از آن استخراج‌هاي مناسبي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، ديني و اجتماعي صورت گيرد و به اعتقاد بنده هشت ماه فتنه نيز از اين امر مستثني نيست.
وي ادامه داد: هر چه زمان پيش مي‌رود ابعاد و گستردگي فتنه و توطئه‌هاي دشمنان بيشتر مشخص مي‌شود و نسل جوان بايد در جريان توطئه‌هاي دشمنان قرار بگيرند.
حاجي‌زاده با اشاره به اينكه امسال نخستين سالگرد حماسه 9 دي است، افزود: حالا كه جوانان ما به صورت خود جوش همت كردند و دست به برپايي نمايشگاه زده‌اند، بايد به آنها در مسير اين روشنگري‌ها از طرف مسئولين كمك شود.
وي افزود: كارهاي خوبي صورت گرفته است كه البته نياز به كامل‌تر شدن دارد، ولي براي نسل سوم ما آموزنده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم ادامه داد: پايه‌هاي اعتقادي نسل سوم از نسل اول اگر مستحكم‌تر نباشد، ضعيف‌تر نيست و اين امر بارها ثابت شده‌ است.
حاجي‌زاده خاطرنشان كرد: جوانان ما بعد از انقلاب و گذشت بيش از 30 سال نشان دادند كه در تمام صحنه‌ها از جمله صحنه‌‌هاي علمي و اعتقادي حضور پيدا كرده و از ارزش‌هاي اسلامي ايران دفاع مي‌كنند.
وي ادامه داد: بايد به روش‌هاي كاملا روشنگرانه براي نسل‌هاي آينده توضيح داده شود كه چه توطئه‌هايي و چه دست‌هايي در راستاي ضربه زدن به اسلام كار كردند و چه تلاش‌هايي براي حفاظت از باورهاي امام و انقلاب صورت گرفته است.
وي در مورد راه‌هاي روشنگري در زمينه فتنه گفت: برگزاري همايش‌ها، جلسات و گردهمايي‌ها كه در آنها اساتيد برجسته بتوانند روشنگري كنند و ذهنيت جامعه را نسبت به ابعاد فتنه روشن كنند، بسيار موثر است.
معاون استاندار قم در پايان با اشاره به اينكه دشمنان سه ركن اصلي نظام را مورد حمله قرار داده‌اند، افزود: دشمنان اعتقادات ديني، مردم و جايگاه ولايت فقيه را مورد حمله قرار دادند كه با حمايت مردم هميشه بيدار ايران به هدف خود نرسيدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها