کد خبر: ۷۸۵۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
دومین هم اندیشی فعالان بین المللی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت «صدور فرهنگی انقلاب اسلامی» از فردا به مدت 3 روز در تالار لانه جاسوسی برگزار خواهد شد. 
به گزارش رجانیوز، در این همایش که به همت دفتر مطالعات جبهه فکری انقلاب برگزار می شود، «دکتر حسن عباسی»، «نادر طالب زاده»، «دکتر فروز رجایی فر»، «حجت الاسلام رهدار»، «دکتر فؤاد ایزدی»، «دکتر کچوئیان»، «حاج حسین یکتا»، «دکتر صادق الحسینی»، «آیت الله کعبی»، «استاد میرزایی»، «دکتر صفاتاج» و «دکتر کرمی» به سخنرانی خواهند پرداخت.
نمایندگانی از جنبش های انقلابی از کشورهای آمریکا، آذربایجان، مصر، عربستان، بحرین و... و همچنین نمایندگانی از کشورهای سوریه، عراق، لبنان و... و منتخبی از طلاب و دانشجویان غیر ایرانی مقیم ایران نیز در این همایش حضور خواهند داشت. 
قرار است در حاشیه این هم اندیشی نمایشگاهی از محصولات بیش از 40 موسسه فرهنگی از سراسر کشور با موضوعات مختلفی همچون هولوکاست، بیداری اسلامی، وال استریت و... در حوزه های مختلف اندیشه ای، کتاب و نشر، گرافیک، عکس و... برگزار شود.
برگزاری کارگروه های مختلف رسانه، هنر، تقریب مذاهب، دانشجویی و... و پخش مستند های بین المللی، همران با پرسش و پاسخ از کارگردانان و عوامل تولید، از جمله دیگر برنامه های این هم اندیشی است. 
لازم به ذکر است میهمانان این هم اندیشی که به همت مرکز مطالعات راهبردی جبهه فکری انقلاب اسلامی برگزار می شود، فعالین و موسسات فرهنگی بین المللی بوده و ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 22/6/91 مصادف با سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام از درب اصلی لانه جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی پذیرش خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها