کد خبر: ۷۸۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۲ دی ۱۳۸۹

در حالیکه چندی قبل روزنامه های پاکستان خبر دستگیری عبدالرئوف ریگی را منتشر کردند ولی تاکنون مقامات پاکستانی این موضع را تایید و یا تکذیب قطعی نکرده اند.

به گزارش زاهدان پرس این در حالیست که مقامات کشورمان بارها به مسئولین پاکستانی اعلام کرده اند که تروریست ها را به ایران بازگردانند.

خاک پاکستان سالهاست به مامن امنی برای تروریست ها تبدیل شده و به نظر می آید هنوز دولت این کشور اقدام جدی برای دستگیری تروریست ها و علی الخصوص اعضای گروه جندالشیطان و بازگرداندن آنها به ایران انجام نداده است.

با این وجود برخی ناظرین سیاسی معتقدند که دیپلماسی فعال وزارت امور خارجه ایران می تواند نقش تعیین کننده ای در این مقطع زمانی داشته باشد.

این ناظرین سیاسی معتقدند می توان با اتخاذ رویکرد دیپلماسی تهاجمی و فعال دولت پاکستان را برای بازگرداندن اعضای گروهک تروریستی جندالشیطان مجاب کرد.

در همین حال پایگاه های اینترنتی گروهک جندالشیطان نیز برای دادن روحیه به اعضای خود تصاویری را از عبدالرئوف ریگی که برادر بزرگتر عبدالمالک و مفتی گروه تروریستی جندالشیطان می باشد منتشر کرده اند.

این پایگاه های خبری در حالی برای اثبات عدم دستگیری عبدالرئوف توسط نیروهای امنیتی پاکستان عکس های وی را منتشر کرده اند که چهره ای این شرور با فتوشاپ زرد رنگ شده است.

 Image

 Image

Image 

این گروهک در حالی به این عمل احمقانه دست زده است که اولین سوالی که  ممکن است در ذهن ها متبادر شود این است که این عکس ها از کجا معلوم می شود که خود عبدالرئوف ریگی باشد!!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها