کد خبر: ۷۸۸۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
نخستین خط کامل تولید و مونتاژ مجموعه ایمنی کیسه هوای خودرو در بابلسر به بهره‌برداری رسید.

 
مراسم افتتاحیه نخستین خط کامل تولید و مونتاژ مجموعه ایمنی کیسه هوای خودرو در بابلسر با حضور مقام‌های استانی و ملی به بهره‌برداری رسید.

 
علی ملایی کارآفرین نمونه و مدیر عامل گروه صنعتی اندیشه سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه نخستین خط کامل تولید و مونتاژ مجموعه ایمنی کیسه هوای خودرو در شهرستان بابلسر اظهار داشت: این شرکت در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع و زیربنایی به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع در حال فعالیت است.

 
وی افزود: در این شرکت برای 400 نفر به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

 
ملایی با اشاره به اینکه گروه صنعتی اندیشه جزء سازنده‌های نخست کمربند ایمنی برای شرکت سایپا بوده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید کمربند ایمنی یک میلیون دستگاه خودرو در سال و ظرفیت تولید ایربگ نیز 500 هزار خودرو در سال است.

 
* 19 شرکت خارجی خودروسازی همکار همگی از شرکت‌های اروپایی هستند
مدیر عامل گروه صنعتی اندیشه ادامه داد: شرکت پرسکاری دقیق، شرکت نوارهای ایمنی، شرکت ایمن‌سازان خودرو و شرکت فنرهای پیچشی، شرکت‌های جانبی این شرکت محسوب می‌شود.

 
وی با اشاره به اینکه تمام شرکت‌های جانبی توسط  شرکت اندیشه تاسیس شده‌اند، گفت: کارکردن این شرکت‌ها به صورت جداگانه و در کنار هم، موجب کاهش قیمت تمام‌شده و کیفیت تولید می‌شود.

 
ملایی با بیان اینکه گروه صنعتی اندیشه یک درصد از سهم جهانی تولید را داراست، اظهار داشت: 19 شرکت خارجی با شرکت اندیشه همکاری دارند که همگی از شرکت‌های قدرتمند اروپایی هستند.

 
*  پروژه ایربگ خودرو پژو 206 در سال 90 شروع شد

وی ادامه داد: کمربند ایمنی، مکانیزم ریل تنظیم ارتفاع، قفل کمربند ایمنی، رابط هرزگرد، ایربگ سرنشین و کلید غیرفعال‌کننده، ایربگ، غربیلک فرمان و سیستم استپ ای سی یو واحد کنترل ایربگ از محصولات گروه صنعتی اندیشه در خودرو محسوب می‌شوند.

 
مدیرعامل شرکت اندیشه خاطرنشان کرد: پروژه طراحی و ساخت ایربگ خودرو ایکس 100 در سال 89 آغاز و هم اکنون آماده بهره‌برداری است.

 
این مسئول افزود: همچنین پروژه ایربگ خودرو پژو 206 در سال 90 شروع شد و هم‌اکنون در حال طراحی قالب‌سازی بوده و تا پایان سال91 به تولید انبوه می‌رسد. 

 
* 15 میلیارد دلار خسارت تصادف‌های رانندگی
ملایی تامین منابع مالی از طریق پرداخت مطالبات و تسهیلات بانکی مناسب و همچنین تخصیص ارز مرجع برای مواد اولیه و قطعات نیمه‌ساخته را از مشکلات گروه صنعتی اندیشه عنوان کرد.

 
وی با بیان اینکه سالانه بیش از 25 هزار نفر در اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و بیش از 200 هزار نفر مصدوم می‌شوند، گفت: این یعنی رقم بیش از 15 میلیارد دلار خسارت در سال که با نصب و استفاده کمربند ایمنی و ایربگ استاندارد تا 75 درصد خسارات مرگ و جرح قابل پیشگیری خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
shikh
FRANCE
۱۶:۲۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
سلام ما روي ايربك تحقيق زيادي كرديم روي سوخت ان تا 70درصد پيش رفتيم ما به جورت ميتوانم بگيم كه ايربك را كاملا ايراني ميتوانيم توليد وحتي صادر هم كنيم ما به علت كمبود مالي هنوز ادامه نداديم ازشما خواستار همكاري داريم .باكمال تشكر جمعي از مهندسين شيمي
پاسخ
پریسا فرمانی
UNITED KINGDOM
۱۱:۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام لطفا ایمیل جمعی از مهندسین شیمی را ارسال فرمائید با تشکر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها