کد خبر: ۷۸۸۳۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پروژه اسلام‌ستیزی و اسلام‌‌هراسی در غرب نتیجه معکوس داده و این اعتراضات گسترده مردم لیبی نشانه غیرت دینی آنها است.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به انتشار فیلم آمریکایی توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم(ص) و اعتراض گسترده مردم لیبی نسبت به این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام به سرعت در اروپا و آمریکا رشد کرده و نظام استکباری قدرت پوشالی خود را در خاورمیانه از دست داده‌ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس آمریکا و رژیم اسرائیل را منفورترین رژیم‌ها نزد مردم مسلمان جهان و منطقه دانست و تصریح کرد: پروژه اسلام‌ستیزی و اسلام‌‌هراسی در غرب نتیجه معکوس داده و این اعتراضات گسترده مردم لیبی نشانه غیرت دینی آنها است؛ از این رو باید گفت یکی از شاخصه‌های بیداری اسلامی، آمریکاستیزی و صهیونیزم‌ستیزی است.

وی با بیان اینکه تلاش آمریکا در ظاهر لیبرال دموکراسی است اما در واقع می‌خواهد بیداری اسلامی را کنترل کند، افزود: کافی است مردم منطقه در جایی احساس کنند مشکل اصلی آمریکا و رژیم اسرائیل اسلام است و اینکه با رسالت اسلام و حضرت رسول اکرم(ص) و بزرگان دین دشمنی دارند، آن زمان است که جای پایی را که آمریکا تلاش می‌کند برای خود درست کند از دست خواهد داد.

آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه همه امت اسلامی باید مردم غیور لیبی را در علیه فیلم ضد اسلامی و ضد پیامبر اعظم(ص) همراهی کنند، خاطرنشان کرد:‌ این مسئله نشان می‌دهد  آمریکا از لحاظ راهبردی و استراتژیک در منطقه و صحنه بیداری اسلامی شکست خورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها