کد خبر: ۷۸۹۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز گفت:در چند روز اخیر شاهدیم فیلمی موهن در تولید به پیامبر اکرم(ص) ساخته شده و مسلمانان در لیبی، مصر و شمال آفریقا که کشورهای حوزه بیداری اسلامی هستند به شدت علیه این عمل غیرانسانی به پا خاسته اند.

به گزارش 598 به نقل از مهر، حسن عباسی، رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز صبح امروز در نشست هم‌اندیشی جبهه فکری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جهت گیری های بیداری اسلامی چند نکته بسیار مهم است، گفت: در چند روز اخیر شاهدیم فیلمی موهن در تولید به پیامبر اکرم(ص) ساخته شده و مسلمانان در لیبی، مصر و شمال آفریقا که کشورهای حوزه بیداری اسلامی هستند به شدت علیه این عمل غیرانسانی به پا خاسته اند.

وی افزود: اعتقاد دارم درگیری در حوزه جنگ نرم میان جبهه حق و جبهه استکبار وارد حوزه های بیشتری خواهد شد و ابعاد بیشتری از این مبارزه در سال های آینده بیشتر نمایان می شود.

عباسی با بیان اینکه امروز علم مبارزه اسلامی بسیار مهم است، ادامه داد: متاسفانه در 12 کشوری که بیداری اسلامی رخ داده، علم مبارزه اسلامی وجود ندارد و راهکارهای حزب انقلاب نیست.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز تشریح کرد: متاسفانه حتی در جامعه ایران هم علم مبارزه اسلامی شناخته شده نیست در صورتیکه اگر این امر جدی گرفته نشود، حتی نمی‌توانیم انقلاب ها را حفظ کنیم. در سی و چهار سال گذشته حجم توطئه ها علیه انقلاب اسلامی و زدودن هر کدام از آنها به انداز وقوع انقلاب اهمیت داشته که نمونه آن تسخیر لانه جاسوسی بوده است.

وی با بیان اینکه باید تکلیف خود را با مفهوم علم مبارزه مشخص کنیم، گفت: قبل از انقلاب برخی گروه ها به دلیل نداشتن علم مبارزه کارشان به انحراف رسید که نمونه آن 17 هزار شهید ترور توسط منافقین بود.

عباسی تصریح کرد: اگر علم مبارزه خالص و عمیق نباشد برخی گروه ها که جلوتر از مجموعه های دیگر دست به حرکات و اقداماتی می زنند بعد از مدتی به ضد خود تبدیل می شوند که نمونه آن سازمان مجاهدین خلق است.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: سی و سه سال است گروهک نفاق هر اقدامی که سازمان جاسوسی آمریکا سیا نتوانسته در ایران انجام دهد، انجام می دهد.

وی ادامه داد: ترور مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب اوج خیانت منافقین به خداوند، قرآن و ملت ایران بود.

عباسی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اشکالات به جمهوری اسلامی ایران بازمی گردد که علم مبارزه اسلامی را تئوریزه نکرد، گفت: امروز حزب الله لبنان نماد کاملی از روش مبارزه اسلامی را اجرایی می کند به گونه ای که از رژیم صهیونیستی تا طرفداران حزب الله در جهان هیچکس نیست که اعتراف نکند حزب الله قواعد مبارزه را رعایت می کند.

وی گفت: یکی از نقصان های علم مبارزه در جامعه ما این است که ما نتوانسته ایم ولایت را آنطور که در قرآن گفته شده، معرفی کنیم.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه به تفهیم 3 روش علم مبارزه پرداخت و گفت: اولین روش مارکسیسم بود خشن که تئوری های آن بسیار خشن و توأم با حرکات مسلحانه بود.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه امروز تفکر منبعث از مارکسیسم مانند حزب توده در سینما و نشر کشور وجود دارد، افزود: این جریان در سال های اخیر در درون دانشگاه ها بی سر و صدا در گرایش های فرهنگی و هنری حرفهای خود را به صورت ظریف و موزیانه مطرح کرده است.

عباسی همچنین علم دوم مبارزه را، علم مبارزه اسلامی عنوان کرد و گفت: شخصیت اصلی این علم امام خمینی(ره) است نه اخوان المسلمین و نه جریان های دیگر.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با تاکید بر اینکه علم مجاهدت در راه اسلام در ابتدا خودسازی درونی و مبارزه با نفس است، تصریح کرد: پیش نیاز این علم اسلحه نیست، بلکه خودسازی درونی است.

وی همچنین علم مبارزه لیبرالیستی را سومین علم مبارزه در جهان عنوان کرد و افزود: این علم مبتنی بر اباهی‌گری است.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: امروز اقتصاد جهانی فروپاشیده و بدهی ها بیش از درآمدها است. غربی ها تلاش کرده اند در این جنگ نرم با خدا مبارزه کنند و ربا را وارد اقتصاد کرده اند اما شکست سختی خورده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها