کد خبر: ۷۹۴۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
تیم‌های ووشوی ایران برای حضور در مسابقات رده‌های سنی قهرمانی جهان امشب تهران را به قصد ماکائو ترک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی جهان از پنجشنبه هفته جاری در ماکائو آغاز می‌شود و تیم ملی ایران نیز با 18 ووشوکار در دو بخش بانوان و آقایان در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد. این رقابت‌ها در سه رده سنی 9 تا 12 سال، 12 تا 15 سال و 15 تا 18 سال برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، همچنین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان قبل از این رقابت‌ها برگزار خواهد شد. براساس برنامه اعلام شده جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی، قرعه کشی و وزن‌کشی مسابقات چهارشنبه 29 شهریورماه برگزار می‌شود و مسابقات نیز از صبح روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

نفرات اعزامی تیم ایران را در ساندای پسران امیر نجفی‌پور، یزدان میرزایی، جواد قزلسفلو، جواد کرمی و سهیل خدرویسی تشکیل می‌دهند که رامین موحدنیا به عنوان سرمربی و علی اصغر شعبانی به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده دارند. فرشید اسدیان، طاهر قاسمی، مهدی مختارپور، امیرحسین سلطانی، سهیل محمودی و محمد حسینی در بخش تالو پسران با هدایت "سون شی جیه" از چین و غفار امانی راهی ماکائو خواهند شد.

در بخش بانوان هم سارا حجتی، نادیا اعتمادمقدم، زهره شهپری، پانگ یان از چین (سرمربی) و زهرا کریمی (مربی) در بخش ساندا، هانیه رجبی، نفیسه پورگنجی، سپیده شاکریان، فاطمه اسدی نوری در بخش تالو با مربیگری "لوخائو" از چین و آمنه احسانی‌نژاد در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها