کد خبر: ۷۹۶۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش خبرنگار ادیان نیوز ،در روزهای اخیر جهان شاهد خروش حیرت انگیزی در عالم اسلام بود به گونه ای که تیتر نخست رسانه های گوناگون موافق و مخالف را به خود اختصاص داده و چشم مستکبرین و مستبدّین را خیره تر از همیشه کرد.

بررسی واکنش های مختلف پیروان دین مبین اسلام و مشتاقان مقدس ترین چهره ی جهان اسلام ،حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در اقلیم های گوناگون جغرافیایی و اعتقادی ،این حقیقت را آشکار می کند که آحاد ملّت اسلام از هر فرقه و مذهب ،علاقه ی وصف ناشدنی به رهبر آسمانی خود داشته و به مصداق کریمه ی "مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ"(فتح/29) در تقابل با شیطنت مزدوران آمریکا و اسرائیل ،با تمام توان و شدت ،حضور می یابند و هر نوع هتاکی و گستاخی نسبت به ساحت قدسی نبوی(ص) را بر نمی تابند.

لیک آنچه مایه ی حیرت و ئأسف فراوان است اینکه در این میان گروهی اگر چه پر مدّعا ،که مجذوب نور «علیشاه»های گوناگونِ خانقاه های کوچک و بزرگ و فریفته ی تابشِ!! نورهای ظلمت خیز پیرامون خود شده اند ،گویا رسول رحمت ،پیامبر فرقه ی "سماعی" آنان نیست و چه بسا اصلا سخنی از توهین و هتّاکی نسبت به آن سرور کائنات به گوش "سماع" زده ی آنان نرسیده است و حتی حاضر به درج اندک مطلبی در رسانه های خود نشده و زحمت کوچکترین عکس العملی را به خود نداده اند.

این در حالی است که همین طایفه ی "از شریعت جَسته" و "از طریقت خسته"ی چند رنگ ،به مناسبت اولین سالگرد «حمله دراویش گنابادی به مردم نمازگزار کوار» و به منظور مظلوم نمایی هر چه بیشتر ،ویژه نامه مفصّلی با نام «مردان خدا» تدوین و منتشر می نمایند.

شایان ذکر است طبق اخبار واصله از منابع معتبر ،تاکنون هیچگونه واکنشی نه در فضای واقعی و نه در فضای رسانه ،از سوی اقطاب و مریدان و مجموعه فقرای!! این فرقه ،گزارش نشده است.

در پایان باید پرسید:
علی رغم ادعای این فرقه مبنی بر شیعه دوازده امامی بودن و اعتقاد به ولایت امیر المؤمنین علی (علیه السلام) ،بی تفاوتی و سکوت چه توجیهی دارد؟!

آیا بین سکوت نامیمون در قبال توهین و حضور برخی سردمداران این فرقه در آمریکا و انگلستان و... ارتباطی هست؟!

و آیا طرح موضوع کشته شدن "وحید بنانی" و یا محکومیت "نصرت طبسی" مهم تر از محکوم نمودن ساخت فیلم موهن و گستاخی بزرگ نسبت به پیامبر اعظم(ص) است که باید اینچنین با بی مهری رو به رو شود؟! و...

در ادامه تصویر صفحه نخست برخی از سایت های مرجع مرتبط با دراویش آورده می شود:

سایت مجذوبان نور - فارسی

سایت مجذوبان نور - انگلیسی

سایت مزار سلطانی

سایت دکتر جواد نوربخش

سایت دکتر سید مصطفی آزمایش

سایت کمیته بین المللی حمایت از حقوق درویشان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مجموعه بی نظیر و منحصر بفرد " فرقه ها در میان ما " شامل بیش از 6 ساعت فیلم مستند پیرامون فرقه های فعال در ایران و نقد آنها اعم از صوفیه دراویش نعمت اللهی بهائیت شیطان پرستی در ایران و فرقه های مدعیان نیابت بابیت و ارتباط با امام زمان را با قیمت استثنائی از اینجا تهیه کنید:
http://netkar.ir/shop/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=96&virtuemart_category_id=24&Itemid=186
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها