کد خبر: ۸۰۲۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
قابل توجه مدعیان عدالتخواهی؛
هر زمان افرادی چون هاشمی رفسنجانی؛ علی مطهری؛ محمد رضا باهنر؛ الیاس نادران و دیگرانی که امروزه بر برخی کرسیها تکیه زده اند و از مردودین فتنه محسوب می شوند؛ بخاطر خطاهایشان از مناصب خود خداحافظی کردند؛ آنگاه می توان انتظار داشت که مرتضوی ها نیز بخاطر اشتباهات سهوی و یا عمدی شان کنار بروند و الا در غیر اینصورت تنها باید مراجع قضایی کشور ورود پیدا کنند و هیچ مرجع غیر قضایی حق دخالت در چنین اموری را ندارد.
 روز گذشته برخی رسانه ها خبر از امضای نامه ای در حمایت از سعید مرتضوی توسط 164 نماینده مجلس نهم دادند که با توجه به کمیت ذکر شده در این خبر با تعجب همگان روبرو شد تا اینکه برخی از نمایندگانی که امضاشان در پای این نامه ذکر شده بود از جعلی بودن امضاشان خبر دادند و برخی دیگر هم محتوای نامه امضا شده را با محتوای نامه حمایتی از مرتضوی متفاوت اعلام کردند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، به فرض که مرتضوی هیچ گونه تخلفی نکرده باشد اما اصرارهای آقای احمدی نژاد بر ابقای افراد حاشیه دار آنهم در برهه ای که عده ای سعی دارند تا چهره خبیث فتنه گران را در پس چنین قضایا و حاشیه هایی پنهان کنند؛ خلاف مصلحت و دور از تدبیر می باشد.

اما از سوی دیگر باید توجه داشت که متاسفانه همان کسانیکه روزی بخاطر اجرای عدالت و اقتدار قضایی از سوی مرتضوی ها و برخورد دستگاه قضایی با فتنه گران صدای سوت و کفشان گوش فلک را کر کرده بود؛ امروزه آنچنان در آغوش برخی مردودین فتنه جا گرفته اند که دیگر فریاد و شعرشان سبک و قافیه انقلاب و عدالتخواهی ندارد.



مرتضوی قطعا باید بصورت عادلانه و دقیق محاکمه و مجازات بشود که اگر از سوی مرتضوی اجحافی در حق چند نفر از فرزندان این مملکت - که البته مرتکب اشتباه فاحش نیز شده بودند - صورت گرفته باشد؛ این نیروی سابق دستگاه قضایی به اندازه همان خطای عمدی و یا سهوی اش مجازات شود اما عقلا خوب می دانند که این موضوع باید از سوی مراجع قضایی پیگیری شود نه توسط برخی بازیگران سیاسی نان به نرخ روز خور که بعضا بخاطر عملکردهای مجرمانه و مفسدانه شان خود باید محاکمه و مجازات شوند.

کمتر کسی است که نداند؛ بسیاری از جنجال های اخیر علیه دولت نه برای مصلحت کشور بوده و نه برای آرامش و رفاه مردم بلکه صرفا برای مخفی کردن چهره برخی مردودین فتنه در پس چنین جنجال سازیها و بازیهای سیاسی می باشد.



دستگاه قضایی کشور برای برخورد با متخلفین از هر جناحی آنقدر جسارت و قدرت دارد که نیازی به نمایش رگ گردن باهنر و توکلی و نادران ها نباشد اما نکته ای که در این میان مغفول مانده است اینکه چرا همین مدعیان عدالت در مجلس شورای اسلامی؛ برای یکبار هم که شده علیه برخی مردودین فتنه که همچون بختک بر روی  ابزارهای قدرت و ثروت این مملکت افتاده اند و سعی دارند به هر شکل ممکن راه را برای بازگشت دوباره به قدرت باز کنند؛ موضع نمی گیرند؟!

چگونه می شود که امثال مرتضوی و سایر نیروهای انقلاب در دستگاه قضایی و امنیتی کشور که در ایام فتنه در صف مقدم مبارزه با اغتشاشگران و منافقان بوده اند و صد البته که در موارد اندکی هم دچار اشتباه شده اند؛ اینگونه باید تقاص سنگین عملکرد اشتباه خود را بدهند اما کسانیکه که آتش فتنه را روشن کردند و آنرا شعله ور کردند و برای رضایت دشمنان نظام و انقلاب تا ماهها برای روشن نگه داشتن آن از هیچ خیانتی کوتاهی نکردند؛ از سوی همان صنف از نمایندگان مدعی عدالتخواهی و انقلابی گری مورد حمایت قرار می گیرند؟!



مرتضوی اگر خطاکار است؛ این دستگاه قضایی است که باید او را محاکمه و مجازات کند نه آتش بیاران فتنه که دود شعله های خیانتشان همچنان مشام ملت را آزرده می کند.

بدیهی است که هر زمان افرادی چون هاشمی رفسنجانی؛ علی مطهری؛ محمد رضا باهنر؛ الیاس نادران و دیگرانی که امروزه بر برخی کرسیها تکیه زده اند و از مردودین فتنه محسوب می شوند؛ بخاطر خطاهایشان از مناصب خود خداحافظی کردند؛ آنگاه می توان انتظار داشت که مرتضوی ها نیز بخاطر اشتباهات سهوی و یا عمدی شان کنار بروند و الا در غیر اینصورت تنها باید مراجع قضایی کشور ورود پیدا کنند و هیچ مرجع غیر قضایی حق دخالت در چنین اموری را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها