کد خبر: ۸۰۳۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
به دنبال چاپ یک مقاله ضد اسلامی:
به دنبال چاپ این مطلب ضد اسلامی در مجله نیوزیک، نویسنده‌ی آن، خوانندگان مطلب خود را به بحث و گفت و گو درباره‌ی عنوان مقاله اش در تویتر دعوت کرد. این دعوت بی‌جواب نماند و عده زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند، البته خلاف جهتی که انتظار نیوزویک بود.
در روزهای اخیر تظاهرات علیه فیلم ضد اسلامی موضوعی مهم و در صدر اخبار جهان بوده است بنابراین تعجب آور نیست که یک هفته نامه‌ مشهور آمریکایی تیتر صفحه‌ی  نخستش را به این موضوع اختصاص دهد. البته هفته نامه نیوزویک در این راستا همچون گذشته سعی در عقده گشایی و سیاه نمایی علیه مسلمانان نمود اما واکنش های جالب مردم آمریکا اعم از مسلمان و غیر مسلمان ، دست اندرکاران این هفته نامه را حسابی تحقیر و کلافه نمود.

به گزارش سرویس بین الملل بی‌باک، بعد از ساخت فیلم موهن ضداسلامی در آمریکا و کشیدن کاریکاتورهای ضداسلامی در فرانسه، اینبار هفته نامه نیوزویک سعی درتکمیل پروژه ضداسلامی کرد.

«غضب مسلمانان» عبارتی است که با خطی درشت تیتر صفحه‌ی  اول این مجله شد که در زیر آن نیز تصویری از تظاهرات علیه فیلم ضد اسلامی مشاهده می‌شود.

 این تیتر و مطلب جنجالی که توسط یکی از فعالان سیاسی ضداسلامی تهیه شده بود بخاطر انتشار تصویر کلیشه ای همراه آن، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.



 یکی از خبرنگاران در این باره می‌گوید که این مجله با این اقدامش به دنبال ترویج اسلام ستیزی است و معتقد است صفحه‌ی  نخست این مجله دست کمی از فیلم ضداسلامی ندارد.

به دنبال چاپ این مطلب ضد اسلامی در مجله نیوزیک، نویسنده‌ی آن، خوانندگان مطلب خود را به بحث و گفت و گو درباره‌ی  عنوان مقاله اش در تویتر دعوت کرد. این دعوت بی‌جواب نماند و عده زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند، البته خلاف جهتی که انتظار نیوزویک بود.

با این فراخوان مجله‌ی  نیوزویک با موجی از تحقیر و استهزاء های مردم روبرو شد. مسلمان و حتی غیر مسلمان با کنایه ها و تشبیه های خود درباره‌ی  صفحه‌ی  نخست مجله، چهره مسئولین این مجله امریکایی را برافروخته کردند.

لازم به ذکر است این اولین باری نیست که صفحه‌ی  نخست نیوزویک باعث جنجال می شود. مجله نیوزویک تیترها و مطالب دیگری نیز علیه اسلام و مسلمانان به چاپ رسانده که به طور مثال می‌توان به مقاله «چرا آنها نسبت به ما نفرت دارند؟» اشاره کرد که تیتر صفحه‌ی  نخست شماره  ماه سپتامبر این مجله بود و یا یکی از عنوان های جنجالی آن به نام، «بلافاصله بعد از حمله به مرکز تجارت جهانی در نیو یورک» که در تصویر همراه آن عکسی از یک پسربچه‌ی  مسلمان با اسلحه‌ی  اسباب بازی آمده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها