کد خبر: ۸۰۳۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
کتاب شب شبکه رادیویی تهران از شنبه 1 مهرماه، به روایت "مهمانی مهتاب" داستان جنگ و شخصیت های مبارز می پردازد.
محسن حکیم معانی سردبیر از پخش ویژه برنامه کتاب شب با موضوع دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی خبر داد و افزود: کتاب شب هر هفته با یک داستان یا رمان ساعت 23:30 از موج اف.ام ردیف 94 از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد. از شنبه اول مهرماه، داستان "مهمانی مهتاب" اثر فرهاد حسن زاده، نويسنده و طنزپرداز کودک و نوجوان بر روی آنتن خواهد رفت.

حکیم معانی در ادامه یادآور شد: براي نويسندگان همواره جنگ ها دستمايه اي ارزشمند تلقي مي شود، تا از طريق آن بتوانند بخشي از حيات انساني را به نقد بكشند چنانچه سهم قابل توجهي از شاهكار هاي ادبي جهان با موضوع جنگ خلق شده است. اين جنگ در حوزه ادبيات داستاني هم تاثير قابل توجهي گذاشت.

مهمانی مهتاب نیز درباره خرمشهر، شهري است که مورد حمله قرار گرفته با كشته هاي بسيار، مقاومت ها، اسارت ها، پيروز ي ها، داستان جنگ و مهاجرت که بسیاری را به مسیری دیگر هدایت می کند.

محمود احمدی به عنوان تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده، احسان پویا کارشناس و منتقد، معصومه خادم‌نیا ، محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو نویسنده سایر عواملی هستند که در این برنامه همکاری دارند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 6- 30000955 و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند رمان‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها