کد خبر: ۸۰۷۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با نماینده کشورهای بحرین، کویت و چین هم‌گروه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مطابق برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا  قرعه‌کشی  پانزدهمین دوره این مسابقات برگزار شد و تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند.

تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار، نایب قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های ایران در گروم سوم این مسابقات با نماینده کشورهای بحرین، کویت و چین همگروه شد. سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر هندبال هم بنا به دلایل نامعلوم از حضور در مسابقات انصراف داد.

* گروه‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به این شرح است:

گروه اول: الجیش سوریه، الاهلی امارات، السعد لبنان، الکویت کویت

گروه دوم: الریان قطر، النور عربستان، مسقط عمان، الجزیره امارات

گروه سوم: ثامن الحجج ایران، الاهلی بحرین، العربی کویت، جین‌سو چین

این مسابقات از 10 تا 25 نوامبر در دوحه قطر برگزار خواهد شد؛ در 14دوره قبلی این مسابقات تیم‌های باشگاهی ایران تنها 4 بار روی سکو رفته‌اند که حاصل آن یک مدال نقره به سال 2004 توسط سپاهان و 3 مدال برنز به سال‌های 1998، 2007 و 2009 به ترتیب توسط تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و مجدد ذوب‌آهن مربوط بوده است.

در تاریخ این مسابقات بیشترین حضور از را باشگاه هندبال فولاد مبارکه سپاهان داشته است؛ البته تیم‌هایی نظیر شهید قندی یزد، شهرداری کرمان، پیکان سبزوار، ذوب‌آهن اصفهان، هسا اصفهان، پارس‌جنوبی و دانشگاه آزاد هم از دیگر نمایندگان هندبال ایران در این مسابقات بوده‌اند.

آخرین دوره مسابقات که سال گذشته میزبانی آن را دمام عربستان به عهده داشت، با قهرمانی المظهر از کشور میزبان به پایان رسید؛ سپاهان و ذوب‌آهن نماینده‌های ایران هم به ترتیب پنجم و هفتم شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها